Apua, kauanko muiden n 1v nukkuu yössä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valvotaanko liikaa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

valvotaanko liikaa?

Vieras
Meidän neiti 1v2kk nukkuu n 9-10 h yössään, menee nukkuun iltaysiltä ja herää about kuudelta tai seiskalta viimestään. Nythän mä vasta tajusin, et se on oikeestaan tosi vähän, lehdestä luin, et 1v nukkuis 12-13h yössä + 1 päikkärit. Meillä kyllä nukutaan viel 2 päikkärit, yhteensä 1-2 h, eli unta tulee vuorokaudessa 10-12h... Onks muita, joiden pikkuiset nukkuu noin vähän? Pitäsköhän mun yrittää jotenki kasvattaa tuota yöunen määrää..? Neiti nukkuu vieressä pinniksessä, laita pois välistä. Aamulla ku alkaa heräilllä, oon ottanu viereen, joskus nukkuu viel puoltuntia, useimmiten ei sitäkään...

Meillä nukkui juuri noin, toiset päikkäritkin oli tossa vaiheessa jo jääneet pois. Eli 9-10 tuntia yössä ja 45 min päivällä. Siinä jää tosi vähän aikaa omille tekemisille, sillä mäkin nukkuisiin yössä sen 9 tuntia ja eihän sitä ehti nukahda, kun lapsen on saanut nukkumaan.

Netistä olen googlettanut, enkä ole mitään seurauksia moiseen löytänyt. Neuvolassa eivät mitään sanoneet ja tututkin vain virnistää, että kyllä s esitten teininä nukkuu. Sitä odotellessa.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
meillä neiti menee nukkumaan illalla klo 21, joskus venähtää sinne kymppiinkin asti, ei olla niin tarkkoja. Nukkuu yhdet päikyt 2-3 tuntia.

niin ja unohdin sanoa, että herää 9 aikaan aamulla, joskus ennen, joskus jälkeen ysin.

Yhteistyössä