H
hoooooi
Vieras
Anteeksi en osaa olla kovin hienotunteinen. Mutta olen hetken ihmetellyt outoa välivuotoa ja muuta oiretta (ei kuitenkaan psyykkistä) ja ajatellut olevani raskaana. Sitten alkoi menkat, neljä pv etuajassa ja olin jopa huojentunut, oikeasti. Nyt Sitten Asian Jo unohtaneena pönttöön tuli joku ihme möntti! Sellaista kuin jotain öö rihmastoa, en osaa sori selittää..ohuen narun päässä. Voiko tuo olla alkio vai tuleeko se aina hyytymään ja veren mukana? ? Menkat loppui ma ja tänään on tullut pyyhkiessä vielä vaaleaa verta, kuin välivuotokin. Ajattelin että menkkoja edeltäneiden välivuotojen jälkeen kaikki on normaalia. Kipuja ei varsinaisesti ole mutta alapää on ärtynyt ja seksi sattuu, tuntuu välillä ssemmoinen paine silloin mutta no joo, ei siis menkkakipuja. Ei Kutise tai haise. Mikä muu tuo voi olla? ? Jäi kellumaan veteen ja siksi ihmettelin. On toooosi pieni mutta selkeä muuten . Ei nyt mikään vauva mutta kuin repaleinen papu, oli n herneen kokoinen ja "narun kanssa n 3cm yht. Ihan siksikin kyselen että alkaako mulla nyt kauheet krampit jos on keskenmeno? ? Anteeksi outouteni. En oikeasti aina tutki pönttöä mutta outoa tuo kellumaan jäänyt juttu oli. Se oli siis kiinteä eikä hajoillut edes että olisi ollut vaan joku mikä lie. . :/ epäilen kuitenkin että alkio noin näkyisi mutta mistä minä tiedän.. se oli siis semmonen v. Pun. Eli mikä ihme se oli :0 olen 23 ja terve.