APUA! Kohdunlaskeumako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa

Vieras
Huomasin äsken suihkussa, että mulla on jotain ylimääräistä alapäässä. Ihan kuin kohdunnapukka tuntuis sormeen sieltä. :o Varaan heti huomenna ajan gynelle, mutta apua!

Oon synnyttäny muutama kuukausi sitten. Peilillä kun katsoin, näin mielestäni napukan siinä suulla. Vielä kuitenkin sisäpuolella. Jos tämä on kohdunlaskeumaa, mitä sille voidaan tehdä? Voinko enää saada lapsia? ;(

ei se ole kohdun laskeuma. mulla tuli myös samanlainen toisen synnytyksen jälkeen mut ei ole kokaan gyne sanonut että olisi joku vialla alapäässä. en kyl paremmin tiedä mikä se on.

Nettiä tässä selailin ja kuulostais kohdunlaskeumalta. Mut niinhän nettiteksteillä on aina tapana vastata omia oireita. En tiiä. Varaan huomenna ajan gynelle tarkistukseen joka tapauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voitko tulla sit tähän ketjuun kertoo mikä oli, kiinnostaa ku itelkin on just tollai

Koitan löytää tän huomenna. Koitan siis päästä jo huomenna lekurille. Yksityiselle varaan, eiköhän jollekin pääse.

Alkuperäinen kirjoittaja Aku Ankan Taskukirja:
tuntuuko paineen tunnetta ???

Ei mun mielestä. Nyt tuntuis siltä kuin ois jotain häppärien välissä, mut en tiiä, johtuuko vaan siitä, kun oon käyny nyt peilin avulla kurkkimassa sinne. :ashamed: Oli pakko kattoa, miltä näyttää. Raskauden aikana tuntui kyllä vaikka mitä.

Uusimmat

Yhteistyössä