Apua korsetin ostoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä on tuon käyttötarkotus? Nuo ovat kirjaimellisesti koristekorsetteja. Hinnan perusteella muoviluut (taipuu ihan mihin suuntaan vaan). Sillä perusteella 5XL, jos koristekorsetti kelpaa, millä ei todellakaan muotoilla kehoa. Kiristää voi ehkä 2-4cm omista mitoista pois, jos hyvä tuuri käy ja itse kankaat on tukevat.

Jos jotain muuta haluat korsetilta kuin koristeellisuuden, niin hinnat on sitten ihan eri luokkaa ja luut on metallia, ei muovia.

[QUOTE="minä vaan";23119923]Täältä mä tilaan melkein joka palkasta jotain ja korsetit ovat aivan loistavia ei oo hajonnu luut tai mitää suosittelen lämpimästi Diiva.fi[/QUOTE]

halpoja ja heppoisia kiinalaisia kopioita. kannattaa välttää!! eivät todellakaan kestä yhtään kiristystä. saumat ratkailee ja luut vääntyilee.

[QUOTE="minä vaan";23119923]Täältä mä tilaan melkein joka palkasta jotain ja korsetit ovat aivan loistavia ei oo hajonnu luut tai mitää suosittelen lämpimästi Diiva.fi[/QUOTE]

en tykkää yhtää tuosta kaupasta. Sivuilla pitäisi kyllä tuoda selvemmin esille, että myyvät tuotteita, jotka ovat SAMANTYYLISIÄ / KOPIOTA kuvan tuotteesta, eikä juuri sitä mitä kuvassa näkyy. Olisi paljon reilumpaa kaupankäyntiä, kun asiakas tietää mistä on kysymys.

Yhteistyössä