Apua, lähteeköhän talo alta... :`(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nimimerkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nimimerkki

Uusi jäsen
26.02.2005
20
0
1
Kävin äsken maksamassa nettipankissa laskuja ja huomasin että luotto, joka täytyi ottaa miehen laskuja varten, on jäänyt maksamatta jo parin kuukauden ajalta!! :o
Pelottaa, kun näyttää siltä ettei mies osaa hoitaa raha-asioitaan, mutta siltikään ei voi antaa niitä minun hoidettavakseni, lähteeköhän lapsilta nyt talo alta, kun kaikki laskut tuntuvat vain erääntyvän maksamattomana :'(
Mä oon ihan kauhuissani, mies ei ole puhunut mulle mitään, vaikka aina kyselen raha-asioista, joko hän sanoo että kaikki on ok, tai sitten että mun ei kannata niitä ressata :ashamed:
Mulla on ihan kamala möykky sydämen kohdalla, tuntuu että ei me tästä varmaan selvitä.... :'( :snotty:
PELOTTAA!!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 19:36 nimimerkki kirjoitti:
Kävin äsken maksamassa nettipankissa laskuja ja huomasin että luotto, joka täytyi ottaa miehen laskuja varten, on jäänyt maksamatta jo parin kuukauden ajalta!! :o
Pelottaa, kun näyttää siltä ettei mies osaa hoitaa raha-asioitaan, mutta siltikään ei voi antaa niitä minun hoidettavakseni, lähteeköhän lapsilta nyt talo alta, kun kaikki laskut tuntuvat vain erääntyvän maksamattomana :'(
Mä oon ihan kauhuissani, mies ei ole puhunut mulle mitään, vaikka aina kyselen raha-asioista, joko hän sanoo että kaikki on ok, tai sitten että mun ei kannata niitä ressata :ashamed:
Mulla on ihan kamala möykky sydämen kohdalla, tuntuu että ei me tästä varmaan selvitä.... :'( :snotty:
PELOTTAA!!!!

Laita mies selkä seinää vasten, joko antaa raha-asiansa yhteiseen hoitoon tai saa hoitaa kaikki asiansa ihan yksinään. Meillä on jokaisella omat kompastuskivemme, toisille se on budjetissa pysyminen eikä siinä ole mitään hävettää jos sen myöntää ajoissa ja tekee asialle jotain. Meillä mies suurin piirtein ensi töikseen aikanaan tyrkkäsi raha-asiat mun hoidettavaksi. Miehellä on kuukausibudjetti omiin erilaisiin sekalaisiin menoihinsa, minä hoidan laskut yms yhteiseltä tililtä ja jos jotain ihmeempää tarvitaan, siitä sovitaan yhdessä. Meillä onneksi asiat sovittiin näin ennen kuin mitään eds alkavaa vahinkoa oli tapahtunut, mies vaan kokee raha-asioiden hoitamisen sen verran hankalaksi että antaa ne mielellään pois käsistään ja on tyytyväinen siihen että ei tarvitse huolehtia.

Yhteistyössä