Apua, mä niin oon mustasukkainen exästä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mustelmilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mustelmilla

Vieras
Mä siis jätin mieheni lopulta puoli vuotta sitte. Sain nyrkistä useemman kerran ja viimeksi katkes hammas. Se oli sitte siinä. Muutin lasten kans pois ja ero on kohta virallinen.
Exä pyyteli ja aneli meitä takisin, mutta en anna periksi. Nyt sitten hän löysi uuden ja aika kauniin naisen. Mä en tajunnu, että voisin tuntee näin. Oon ihan sekaisin ja en saa nukutta, kun ajattelen noita kahta yhdessä. en pysty järkeilemään asiaa mitenkää, että itehän lähdin, kun mies hakkas. Silti sattuu niin v*tusti, kun exällä on uus. Miten mä näistä tunteista pääsen eroon???? Mä en halua tuntee näin!

Vähän oli sama tilanne. Mustelmilla lähdin lapsen kanssa. Sitten rontti löysi toisen ja melko pian. Olin ihan sairas enkä saanut nukuttua kun ajattelin niiden yhteiseloa ja makuuhuonetouhuja ym. Kyttäsin jopa.

Mutta kävi niin, että ilmestyi puolen vuoden kuluttua elämääni uusi mies, ja kiva olikin. Otti lapsenkin kuin omakseen. Ja se entinen mies on nykyään taas yksin.
On katkera kuin mikä ja ilkeyksissään haukkuu ja panettelee, mutta enpä enää välitä.

Voisko olla kyse siitä että olet mustasukkainen koska mies mitä luultavimmin on nyt uuden suhteensa alkuvaiheessa "ihannemies" uudelle naiselle, eli kaikkea sitä mitä sinä ap. olisit häneltä halunnut kun olitte yhdessä? Eli olet kateellinen koska ajattelet että tuo uusi nainen saa nyt miehestä ne hyvät puolet mitkä sinäkin olisit enemmän kuin mielelläsi ottanut jos mies ei olisi samalla myös pahoinpitelijä.

Kyllä ne tunteet menee ohi ja kannattaa muistaa ettei se mies ole siitä mihinkään muuttunut. Kun se mies löytää jonkun jonka kanssa alkaa olemaan pidempään (oli se sitten nyt tämä nainen tai joku toinen) niin ne miehen KAIKKI "ihanat" ominaisuudet tulee kyllä tutuiksi siinäkin suhteessa.

Sun mustasukkaisuus tunteet voi olla myös osaltaan vielä erosurua mikä yleensä nousee esiin kun exä löytää uuden vaikka olisi jo luullut että on päässyt koko hommasta yli.

Yhteistyössä