APUA! mä olen NIIN ihastunut naapuriini...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen

Vieras
Seinänaapuriini muutti juuri erittäin komea ja mukavanoloinen nuorehko (30+) mieshenkilö. Kaikkien merkkien perusteella hän on sinkku ja sinkku olen minäkin (tosin pienen lapsen yh). Olemme joitakin kertoja ohimennen jutelleet ja katseet ovat olleet.. hm.. tiiviitä. :) Nyt en kertakaikkiaan saa mielestäni koko miestä enkä uskalla tehdä mitään kovin rohkeaa aloitettakaan (kun ei siihen yleensä ole ollut tarvetta).

AUTTAKAA mammat, miten minun tulisi toimia?

Alkuperäinen kirjoittaja voi sua:
Pyydä se seuraavalla kerralla käymään kahvilla.
Jos tulee niin hyvä, jos ei niin sitten unohda.

No en kehtaa pyytää... :) Ajattelin ehdottaa, että se vois kutsua minut kahville luokseen. Puolivitsinä siis jotenkin.

Ei kun nyt keksin.
Sullahan on joku lampun vaihto tai muu "remppa" homma johon pyydät apuun :D
Sitten tarjoat samalla ne kahvit ;)

No kun mä just mainostin miten näppärästi kasattiin omat huonekalumme 1.5vee neidin kanssa kahdestaan, kun tämä mies siis roudasi omien huonekalujensa paketteja sisään.. eikä sovi mun tyyliin muutenkaan heittäytyä "avuttomaksi" tuolla tavalla. Ennemmin leipoisin vaikka pullaa, mutta se taitaa olla vähän liian tyrkkyä...? :D

Äh, olis pitänyt keksiä jotain fiksumpaa läppää aiemmin, menen jotenkin vaan niin lukkoon, kun kohtaamme. Toivottavasti törmätään pian uudelleen, en kestä tätä oloa oikeasti kun en pysty tekemään mitään muuta kuin ajattelemaan sitä miestä.

Ei kun nyt keksin.

Yks vaihtoehto olis, että mun 1.5vee kävis vahingossa pudottamassa jotain meille kuuluvaa sen miehen postiluukusta sisälle.. (harrastaa nimittäin sitä että käy rämppäämässä toisten luukkuja:) ) ja saisin syyn soittaa ovikelloa. Mutta toikin tuntuu NIIN teennäiseltä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei kun nyt keksin.

Yks vaihtoehto olis, että mun 1.5vee kävis vahingossa pudottamassa jotain meille kuuluvaa sen miehen postiluukusta sisälle.. (harrastaa nimittäin sitä että käy rämppäämässä toisten luukkuja:) ) ja saisin syyn soittaa ovikelloa. Mutta toikin tuntuu NIIN teennäiseltä.

Eikun toi on hyvä :)

Ethän sä oo tehnyt silloin mitään, vaan viaton lapsi touhunnut omiaan ;)

Sit vaan juttelet muutakin vaikka sen miehen muutosta ja olet tosi ihastuttava :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja määää:
Ei kun nyt keksin.

Eikun toi on hyvä :)

Ethän sä oo tehnyt silloin mitään, vaan viaton lapsi touhunnut omiaan ;)

Sit vaan juttelet muutakin vaikka sen miehen muutosta ja olet tosi ihastuttava :flower:

:) En vielä oikein keksinyt mitä se pudotettava voisi olla.. toinen vaihtoehto olisi, että pudottaisin omaa postiani sen luukusta, jolloin hän saisi tekosyyn soittaa meidän ovikelloa. Edellisen asukkaan aikaan sain joka viikko heille kuuluvaa postia, nyt ei ole postinjakaja mokannut vielä kertaakaan... voi hitsi.

Pakko kertoa, että nyt tämä homma etenee ihan oikeasti.. :) Laitoin naapurille ihan perinteisen tekstarin ja hän sitten otti yhteyttä ja teki selväksi, että todellakin haluaa tutustua. Olemme nyt muutamaan otteeseen kahvitelleet ja olemme molemmat kyllä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin tässä hommassa mukana, että oksat pois. Hän elää tosin sellaisessa huonossa jamassa olevassa etäsuhteessa ja sen vuoksi mitään fyysistä ei ole vielä tapahtunut.. mutta mulla alkaa olla vaikeuksia hillitä itseäni, joten selvittäköön sotkunsa pian. :)

Pakko kertoa, että nyt tämä homma etenee ihan oikeasti.. :) Laitoin naapurille ihan perinteisen tekstarin ja hän sitten otti yhteyttä ja teki selväksi, että todellakin haluaa tutustua. Olemme nyt muutamaan otteeseen kahvitelleet ja olemme molemmat kyllä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin tässä hommassa mukana, että oksat pois. Hän elää tosin sellaisessa huonossa jamassa olevassa etäsuhteessa ja sen vuoksi mitään fyysistä ei ole vielä tapahtunut.. mutta mulla alkaa olla vaikeuksia hillitä itseäni, joten selvittäköön sotkunsa pian. :)

Oletko sinä sama, joka mietti miten huomauttaisi naapurille (siis tälle samalle ) että remontti häiritsee? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:

Oletko sinä sama, joka mietti miten huomauttaisi naapurille (siis tälle samalle ) että remontti häiritsee? :)

Juu :) Ja siis haluan korostaa, että hän ei ole naimisissa eikä hänellä ole lapsia, että mitään perheitä en tässä ole hajottamassa.

Yhteistyössä