Apua, mies ahdistaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "fiona_"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mieti nyt hiukan. Kiloista ei elämä ja rakkaus ole kiinni. Minä olin 68kg kun miehen kanssa alettiin seurustelemaan 14v sitten. Nyt 3 lapsen jälkeen ja kaiken tämän hulinan jälkeen kiloja tullut hirveästi lisää. Välillä saanut 20kg pois, mutta tullut takaisin samaan tahtiin. Mies pysynyt urheilullisena koko tämän ajan. Ei hän ole koskaan maininnut kiloistani. Ei tämä ole puolustus omaan saamattomuuteeni, enkä ole itsestäni ylpeä. Tiedän kuitenkin mitä on rakkaus! Siinä ei toisen kilot paina yhtään mitään!

olen melkein samanmoinen kuin ennen kaikkia raskauksia:) mutta elämä ei ole kiinni siitä miltä näyttää!!herranjestas.teidän elämässä ei ole tainnut olla suurempia vastoinkäymisiä...olette sentään terveitä ja kuulostaa että teillä on kaikki hyvin! kannattas ny vähä miettiä mikä on tärkeintä tässä elämässä...

On todellakin ymmärrettävää että raskauden kroppaan tuomat muutokset arveluttavat ja pelottavat, myös miestä. Hän saattaa epäillä, kykeneekö näkemään naista enää yhtä kauniina ja seksikkäänä kuin ennen raskautta. Aivan kuten nainenkin miettii!
Kuitenkin, jos siitä tulee ihan ylivoimainen este ja pelko "rupsahtamisesta" alkaa hallita elämää, niinkuin aloittajalla hieman näyttää käyneen, pitäisi parisuhdetta miettiä: vika ei siis ole lasten teossa vaan suhteessa.
Jokainen kokee raskauden omalla uniikilla tavallaan, eikä palautumisaikaa voi etukäteen tietää. Siihen vaikuttaa moni asia, osaan voi vaikuttaa itsekin.

Ap sanoi että miehensä on ihana kypsä mies. Musta miehesi asenne on kaikkea muuta kuin kypsä. Itse asiassa se on kuin teinipojan tai ikuisen poikamiehen asenne. Miten joku voi olla noin pinnallinen? Eikö se ihana lapsi voisi auttaa oikeuttamaan naisen (hetkellisen) lihoamisen?

Huh, meillä olisi ainakin pikapalverin paikka jos tuollainen kortti lyötäis pöytään. Arvostus miestä kohtaan murenisi aika paljon. Enkä tarkoita että on ok antaa itsensä lössähtää. Tuollainen sanominen ääneen on vain niin pinnallista ettei.

Yhteistyössä