apua, mies vie lapset jos eroamme???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
niin se uhkasi kun sanoin että haluan erota. niin paljon vaikeita kiemuroita tässä suhteessa, kaikki on koitettu mutta ei tämä lutviinnu.

mies sanoi vievänsä lapset sitten. niinkö se käy, että se vaan sanoo ottavansa lapset sitten? koska hän käy töissä, niin kuulemma saa lapset, minä vain opiskelen.

Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
No ei se niitä lapsia nyt niin vain voi ottaa.

voi kuulemma, koska hänellä on työpaikka. tähän saakka lapset eivät ole kiinnostaneet sitä sikaa lainkaan, mutta nyt alkoivat kiinnostaa kun sanoin että haluan eron.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
No ei se niitä lapsia nyt niin vain voi ottaa.

voi kuulemma, koska hänellä on työpaikka. tähän saakka lapset eivät ole kiinnostaneet sitä sikaa lainkaan, mutta nyt alkoivat kiinnostaa kun sanoin että haluan eron.

no ei kai nyt pelkän työn perusteella saa? Jos vielä ei ole aikaisemminkaan kiinnostanut.. sitten vaan tuot julki nuo asiat että sinä olet lapset tähänkin asti hoitanut jne... siis jos jonnekkin asioista joudutte "tappelemaan"

hei, ei se mene ihan noin. ei niitä lapsia tolleen vaan viedä, eikä lapsilla kiristäminen erotilanteessa ole kenenkään etu. lasten etu olisi, että kumpikin vanhempi osallisuu eron jälkeen huoltajuuteen. ei se työpaikka mitään huoltajuutta tosiaan ratkaise. naurettavaa käytöstä aikuiselta mieheltä. sopikaa asiat kunnolla ja näyttäkää lapsille mallia, että asiat hoituu vaikka erotaankin. voimia.

minä oon hoitanut tähän saakka lapset käytännössä aivan yksin. mies ei laita rikkaa ristiin, ei vietä heidän kanssaan aikaa koskaan, eikä mitään. ja nyt lapsoset alkoivatkin yhtäkkiä kiinnostaa kun erosta puhuin.
kiva kun se ajattelee lasten parasta taas :(

No ei voi. Siinä pitää olla isommat perusteet millä isä saa lapset. Älä pelkää, otat jonnekin nyt yhteyttä siellä kotipuolessas ja juttelet asiasta, kyllä se siitä.

Mies valehtelee. Asia ei ole noin ja kaikki tietää, että suomalaisessa yhteiskunnassa miehet ovat aina heikommalla huoltajuustaistoissa.

Ettet vain olisi narsistin kanssa naimisissa. Niillä hulluilla on tapana vetää tuo uhkaus mukaan ja jopa tapella huoltajuudesta oikeudessa. Narsistit ei tosiaan ole kiinnostuneita lapsista, vain itsestään...

en minä oo kelvoton tapaus. en käytä päihteitä, en väkivaltaa, en mitään sellaista. olen vain kyllästynyt tähän elämääni miehen kanssa.

No eihän sulla oo mitään pelkoa sitten!
Ei mies lapsia saa! Korkeintaan yhteishuoltajuus.
Ja sulla on varmaan joku/joitain läheisiä jotka voivat tarpeen tullen todistaa kuka lapset tähän saakka on hoitanut!

Alkuperäinen kirjoittaja kuukkeli:
en minä oo kelvoton tapaus. en käytä päihteitä, en väkivaltaa, en mitään sellaista. olen vain kyllästynyt tähän elämääni miehen kanssa.

No eihän sulla oo mitään pelkoa sitten!
Ei mies lapsia saa! Korkeintaan yhteishuoltajuus.
Ja sulla on varmaan joku/joitain läheisiä jotka voivat tarpeen tullen todistaa kuka lapset tähän saakka on hoitanut!

onneksi kyllä on läheisiä jotka voivat todistaa kuka lapset on hoitanut sillä välin kun mies on ollut millon missäkin riennossa

Yhteistyössä