apua miesjutussa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Eilen tapasin mukvan miehen ja samaan osotteeseen päädyttiin yöksi. Mies oli todella mukava, juteltiin paljon ja tultiin hirmu hyvin juttuun.

Illalla jo vaihettiin numeroita, mutta mitään ei puhuttu et otetaanko sit yhteyttä vai ei, mies on kyllä hirmu ujo, sen sanoi.

Laitoin sitten viestin päivällä että tahdotko nähä illallalla, ja vastas että menee suunnittelemaan kavereiden juhlia.

Luuletteko että menee oikeasti vai eikö tahdo nähä, koska ei ehottanut mitään muuta päivää tai aikaa?
Ja miten, ootanko mä nyt sitten että jos se nyt sit ottaa tai ei muhun uuelleen yhteyttä, vai pitäiskö mun ehottaa itse joku päivä?

jos liian innokaasti yrität niin se pelästyy ja sillon viimeistään on peli menetetty. tietysti voi muutaman päivän päästä kysellä kuulumisia ilman vihjailua. :D eiköhän se ota yhteyttä jos on kiinnostunu. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Jospa mies oli vain petikaveria vailla?

Sekin kuulostaa epätodennäköseltä, vaikka mahollista tietysti onkin. Silloin yöllä kun tultiin ni en antanu, sanoin sen jo ennen kuin tänne tultiinkaan.

Aamulla sitten olikin eri meno..

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Päädytiin siis joo petiin.

Sai mitä halusi eikä viitti tollasta horoa uudestaan nähdä. Sori vaan, jonkun oli tää pakko sanoa.

Munahaukoilta on kiva saada pesää, mutta vakituisempaan suhteeseen puhumattakaan lasten äidiksi jakorasioita ei hyväksytä.

Niin, ikävä kyllä, ei kannata antaa heti, vaikka kuinka olisi kivan tuntuinen mies ja mukavaa yhdessä. Niin se vaan on... Joskus voi olla toisinkin, mutta ei mulla ainoakaan pitkä suhde alkanut ainakaan sillä lailla. Miestä pitää pitää jonkin aikaa pinteessä. Itse näet, mikä aika on sopiva. Mutta ei ainakaan 2-5 tuntia :laugh:

Sai mitä halusi eikä viitti tollasta horoa uudestaan nähdä. Sori vaan, jonkun oli tää pakko sanoa.

no tuskin nyt ihan voi tuon perusteella alkaa ihmisiä horottelemaan. Odota, että hän ottaa yhteyttä ja jos ei ota, niin häntä ei kiinnosta. Olet kerran jo ehdottanut tapaamista ja nyt on hänen vuoronsa

No mies tietää nyt et oot kiinnostunut ja laittaa viestin, jos haluaa vielä nähdä...

Oikeestaan ajattelen, että mies olisi ehdottanut jo sitä uutta aikaa siinä vastausviestissään, jos haluaa nähdä, mutta miehet on miehiä ja voi se vielä jonkun viestin laittaa

Mut itse en enää viestittelis, musta se menee jo epätoivon puolelle.

Ja oikeesti tosi moni mies jaottelee naiset kyllä mielessään niihin "helppoihin" ja sit niihin, joiden kanssa voi syntyä jotain syvempää.

Alkuperäinen kirjoittaja mies:

Munahaukoilta on kiva saada pesää, mutta vakituisempaan suhteeseen puhumattakaan lasten äidiksi jakorasioita ei hyväksytä.

Tyypillistä miehistä puupäisyyttä! :xmas: Pesä kelpaa tuhmemmiltakin, mutta sitten vaimoksi otetaan mahdollisimman haluton, joka antaa vain kahdesti vuodessa, juhannuksen ja uudenvuodenaattona aattona, saunan jälkeen pimeässä peiton alla lähetyssaarnaaja-asennossa häveten niitäkin toimituksia maksimaalisen paljon, ja sitten vielä kehdataan valittaa, että vaimo pihtaa! :xmas:

no TOSImies tunnut oikein olevankin...

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:

Tyypillistä miehistä puupäisyyttä! :xmas: Pesä kelpaa tuhmemmiltakin, mutta sitten vaimoksi otetaan mahdollisimman haluton, joka antaa vain kahdesti vuodessa, juhannuksen ja uudenvuodenaattona aattona, saunan jälkeen pimeässä peiton alla lähetyssaarnaaja-asennossa häveten niitäkin toimituksia maksimaalisen paljon, ja sitten vielä kehdataan valittaa, että vaimo pihtaa! :xmas:

Tai sitten vaimoksi otetaan meitä kieroilijoita, jotka pihtaamme aluksi taktisista syistä :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Monday74:
mä annoin ekana iltana tai aamuna... Takana 5 vuoden suhde :heart: tiukkaa ja vaikeeta on välillä' ollut mutta kyl se siitä

Niin mullakin on ollut tapana! Jos mies haluaa pihtaria tai kieroilijaa, niin mä en kumminkaan olisi jatkon kannalta sopiva henkilö, joten pääsee heti jatkamaan matkaansa toisenlaisille apajille...

Yhteistyössä