APUA, Mikä pojalle nimeksi!!??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "epätoivoinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"epätoivoinen"

Vieras
Epätoivon partaalla, nimi pitäisi jo olla valmiina mutta mikään ei ole kolahtanut! Etsinnässä harvinaisempi nimi, joten nyt kaikki ehdotukset kehiin!! Jostain syystä olen mieltynyt E-, A- ja L-alkuisiin nimiin, mutta kaikki ehdotukset ovat tervetulleita. Help me please.
 
Anton, Aaron, Aleksi, Alex, Akseli, Aaro.
Eelis, Eemil, Elias, Luukas, Leo.
 

Yhteistyössä