Apua, minne mä hukkaan paketillisen nakkeja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsytys

Vieras
Just oli makkarakastiketta ja siskonmakkarasoppaa... Muistin väärin tuon paketin päiväyksen ja tänään vika käyttöpäivä... Äääää, mua ei huvita yhtään tehdä enää ruokaa, mut pakko jonneki toi hukata! :/

Asutko kerrostalossa? Jos pihalla on grilli niin käyt grillaa ne siellä. Jos lähistöllä asuu lapsiperheitä ja lapset ovat ulkona niin eiköhän ne äkkiä katoa.

Pakastin on se toinen vaihtoehto tietenkin jos haluaa ne itse välttämättä syödä joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja Täydellisen epätäydellinen;28290851:
Asutko kerrostalossa? Jos pihalla on grilli niin käyt grillaa ne siellä. Jos lähistöllä asuu lapsiperheitä ja lapset ovat ulkona niin eiköhän ne äkkiä katoa.

Pakastin on se toinen vaihtoehto tietenkin jos haluaa ne itse välttämättä syödä joskus.

No tsiisus, siitähän se elämä nousee, kun syöttää toisten lapsille myrkkynakkeja.

aapuuvaaa kamalaa mulla on yksi kalapuikko jääkaapissa, mihin mä hukkaan sen voi eiiiih mä en kestä kun mun elämässä on näin suuria ylitsepääsemättömiä ongelmia!!

[QUOTE="vieras";28291106]aapuuvaaa kamalaa mulla on yksi kalapuikko jääkaapissa, mihin mä hukkaan sen voi eiiiih mä en kestä kun mun elämässä on näin suuria ylitsepääsemättömiä ongelmia!![/QUOTE]

tee viikset ;)

Hei jos tänään on viimeinen käyttöpäivä, niin en kyllä tod. tekis siitä huomiseksi ruokaa. Eihän se nyt paistettuna sen pidempään säily... :/ Laita pakkaseen, ei makkararuokia muutenkaan pidä syödä monta päivää peräkkäin .

Yhteistyössä