Apua! Mistä ihan totta lisätuloja, että voin jatkaa lasten kotihoitoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pssst!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ala jakamaan Hesaria ammuyön tunteina pari kertaa viikossa. Siten, että et kerää likaa univajetta. Hyvä palkka, työ jossa saa kivasti happea ja liikuntaa. Ja lapset nukkuvat kun sinä olet poissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Oma toiminimi....silloin voi myös kotoa käsin työskennellä...riippuu kovin kyllä myös mikä on alasi tai mitä osaat tehdä.

Jos on pienet lapset, tarvitsevat he hoitajaa, vaikka työskentely tapahtuisikin kotoa käsin.... nimim. kokemusta on...

Alkuperäinen kirjoittaja Eräs:
Oma toiminimi....silloin voi myös kotoa käsin työskennellä...riippuu kovin kyllä myös mikä on alasi tai mitä osaat tehdä.

Jos on pienet lapset, tarvitsevat he hoitajaa, vaikka työskentely tapahtuisikin kotoa käsin.... nimim. kokemusta on...

Minulla on kotona työ ja hyvin olen pärjännyt ilman sitä hoitajaa. Kokemuksia on monia niinkuin on ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Eräs:

Minulla on kotona työ ja hyvin olen pärjännyt ilman sitä hoitajaa. Kokemuksia on monia niinkuin on ihmisiä.

saanko udella mitä teet?

Lastenhoitokeikkoja esim. MLL:n hoitajavälityksen kautta.
On toki kovin samanlaista hommaa kuin mitä kotiäiti tekee jo päivät kotona, mutta jos pitää lapsista ja sattuu olemaan esim. hoitoalan koulutus niin yksi vaihtoehto tuokin. Ja keikkoja voi tehdä juuri sen verran kuin itselle ja aikatauluihin sopii.

Alkuperäinen kirjoittaja Risella:
saanko udella mitä teet?
Aloitin vatealalla....esiintymis-ja kisaasut olivat erikoisosaamiseni, laajensin myös stailaukseen....nykyisin myyn malleja yrityksille. Tämä siis vain pieni murto-osa siitä mitä teen....

Aloitin omien lasten kanssa (1,5v, 6 v ja 9 v). Lapset tuli hoidettua ja rahaa tuli 500 - 1500 euroa/kk, riippuen siitä kuinka paljon töitä kulloinkin tein.

Nyt olen useita vuosia tehnyt ihan kokopäiväisesti, mutta tyttäreni on lähdössä työelämään ja lupasin mennä hoitamaan hänen lapsiaan (10 kk ja 2 v) 5 kuukaudeksi. Ovat ihan liian pieniä hoitoon vietäviksi.

Aion lastenlasteni hoidon ohella jatkaa työtäni.

Jos kiinnostaa, lähettäkää sähköpostia benefit@pp.phnet.fi, kerron mitä minä olen tehnyt.

Olen perustanut blogin, jossa on tarkoitus kertoa netissä tienaamisesta. Oikeata rahaa, ei mitään huijausta. Jonkun verran työtä täytyy tehdä. Ei siis ole mitään äkkirikastumisen mahdollisuutta.

Blogi täällä: http://tienaahelposti.blogspot.com

Alkuperäinen kirjoittaja mipe:
Olen perustanut blogin, jossa on tarkoitus kertoa netissä tienaamisesta. Oikeata rahaa, ei mitään huijausta. Jonkun verran työtä täytyy tehdä. Ei siis ole mitään äkkirikastumisen mahdollisuutta.

Blogi täällä: http://tienaahelposti.blogspot.com

Ja samat mahdollisuudet on myös hävitä ne vähäisetkin rahat!

Olen tässä seurannut nuorta naapurin paria, jossa äiti on vielä opiskelija ja pyöräytti sitten siihen liudan lapsia. ´Mies on valtion pienipalkkaisessa virassa. Samaan aikaan rakennettiin myös iso omakotitalo. Ihmettelen joskus, että mistä ne repii rahat kaikkiin maksuihin yms? no, toki nyt on sitten burnout molemmilla eli oiskos tullut hiukan laskettua tilanne väärin! kateellinen enkä vahingoniloinen ole, mutta miettikää nyt helkuttu omilla aivoilla ennenkuin rupeatte toimeen!!! kaikkea ei tarvitse saad nyt ja heti*!!!

Kiitos! Tuli hyviä vinkkejä tästä ketjusta...tai ainakin se herätti miettimään rahatilannettani.

Olen pikku hiljaa tullut siihen tulokseen, että haluan jatkaa kotiäitinä ainakin siihen asti, että lapset ovat kouluikäisiä ja nyt olen kuumeisesti miettinyt eri vaihtoehtoja tuloihin. Ensin ei oikein mitään sopivaa tullut mieleen, mutta aamulla kun levitin siskoltani joululahjaksi saamaa kosteusvoidetta (mistä olen tykännyt), niin mieleen tuli idea ruveta myymään kosmetiikkaa.

Purkissa oli osoite Natural Wellness Luonnonkosmetiikka | Suomalainen Luomukosmetiikka ja siellä oli aika mielenkiintoisen oloinen vaihtoehto lisätuloihin. Onko jollain kokemuksia? Täytin sivuilla lomakkeen, katsotaan mitä sieltä sanotaan.

Jotenkin houkuttelee tuo turvallisuus ja kotimaisuus, kun kosmetiikan vaaroista on puhuttu niin paljon. Olen tähän asti myynyt maalaamiani tauluja, mutta se ei oikein elätä..

Onkohan kukaan ehdottanut tuki/sijaisperhe toimintaa? Sukulainen on "harrastanut" kyseistä toimintaa jo kymmenisen vuottaa. Vaikka ovat uskovaista perhettä, tekevät sitä työtä sydämestään ja huolistaan niin rahallisesti saavat aika hyvät korvaukset. Viimeksi parisen vuotta sitten kuulin, että saavat n.40e7lapsi päivässä verottomana eli aika potti kuukaudessa se olisi.

Yhteistyössä