V
vieras
Vieras
Ala jakamaan Hesaria ammuyön tunteina pari kertaa viikossa. Siten, että et kerää likaa univajetta. Hyvä palkka, työ jossa saa kivasti happea ja liikuntaa. Ja lapset nukkuvat kun sinä olet poissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Oma toiminimi....silloin voi myös kotoa käsin työskennellä...riippuu kovin kyllä myös mikä on alasi tai mitä osaat tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja Eräs:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Oma toiminimi....silloin voi myös kotoa käsin työskennellä...riippuu kovin kyllä myös mikä on alasi tai mitä osaat tehdä.
Jos on pienet lapset, tarvitsevat he hoitajaa, vaikka työskentely tapahtuisikin kotoa käsin.... nimim. kokemusta on...
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Eräs:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Oma toiminimi....silloin voi myös kotoa käsin työskennellä...riippuu kovin kyllä myös mikä on alasi tai mitä osaat tehdä.
Jos on pienet lapset, tarvitsevat he hoitajaa, vaikka työskentely tapahtuisikin kotoa käsin.... nimim. kokemusta on...
Minulla on kotona työ ja hyvin olen pärjännyt ilman sitä hoitajaa. Kokemuksia on monia niinkuin on ihmisiä.
Aloitin vatealalla....esiintymis-ja kisaasut olivat erikoisosaamiseni, laajensin myös stailaukseen....nykyisin myyn malleja yrityksille. Tämä siis vain pieni murto-osa siitä mitä teen....Alkuperäinen kirjoittaja Risella:saanko udella mitä teet?
Alkuperäinen kirjoittaja mipe:Olen perustanut blogin, jossa on tarkoitus kertoa netissä tienaamisesta. Oikeata rahaa, ei mitään huijausta. Jonkun verran työtä täytyy tehdä. Ei siis ole mitään äkkirikastumisen mahdollisuutta.
Blogi täällä: http://tienaahelposti.blogspot.com