Apua, mitä ruokaa vieraalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hh

Vieras
Mies oli kutsunut joukkuetoverinsa, joka on amerikkalainen meille syömään... Mitä hittoa mä tekisin? Pitää äkkiä lähteä kauppaan ja alkaa kokkaamaan, menu-ehdotuksia oliskos?

ostin kaupasta possun ulkofilepihvit (k-kauppa 4,99 600grammaa)
Ja teen peruinat ja vihannekset kaveriksi ja mässätään :D

koklaa. Joku juhlava kastike piffien kaveriks teille, ite en aatellut tehä :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no ei tosiaankaan kelpaa :D
jotain hienompaa. alkuun mä päätin tehä kanaceasar salaattia.

Miksei kelpais? Ja onko viera jos suomalaistunut? Mieluummin jotain kotoista suomalaista tavallista ruokaa tarjoaisin. Toi kanacaesar taitaa olla jenkkilässäkin tuttu, eikä mun mielestä mitenkään tavallinen suomalainen. Syödäänkö teillä normaalistikin alkupalat ja kaikki?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksei kelpais? Ja onko viera jos suomalaistunut? Mieluummin jotain kotoista suomalaista tavallista ruokaa tarjoaisin. Toi kanacaesar taitaa olla jenkkilässäkin tuttu, eikä mun mielestä mitenkään tavallinen suomalainen. Syödäänkö teillä normaalistikin alkupalat ja kaikki?
Jos mä kutsun ystäviäni meille syömään, niin en tosiaankaan tarjoa makaroonilaatikkoa tai nakkikastiketta. En edes suomalaisille ystävilleni :D

jos teet jotain mitä et normaalisti tee niin takuuvarmasti menee pieleen.

en mä usko että pieleen menee.

ja kyllä, me tehdään usein alkupalat, pääruoat ja jälkiruoka, jos tahotaan syödä "paremmin" ja tulee vieraita :)

Ja kyllä, on urheilija, jääkiekkoa pelaa.
Huomenna on matsi, joten mitään kovin "raskasta tai rasvaista" en laita.

Pihvit mä taidan paistaa.
Jotain raikasta jälkkäriä, ehk jäädykettä?

miksi esittää muuta kuin on? Eli tee sitä ruokaa mitä yleensäkin teet "sunnuntaisin".

ei se nyt tästä ole kiinni :D mä tykkään tehä viikonloppusin ajan kanssa ruokaa, muutakin kun arkisia laatikoita mitä tulee kiireessä tehtyä.

Yhteistyössä