Apua,mitä tää voi meinata,onko tää kuinkaki tavallista???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiivitaavi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiivitaavi

Jäsen
08.09.2004
318
0
16
Minulla oli tänään neuvolassa se eka tarkastus hormonikeirukan laiton jälkeen,aikaa laitosta on noin 2kk. Terv.hoitaja ei löytäny lankoja :o Siis onko tää tavallista,voiko jotain olla vialla?Onko kierukka mahdollisesti tullut huomaamatta ulos? :o Hitto vasta maanantaina on röntgen :'( Onko kelleen käynyt näin?Pitääkö terv.hoitajan oikeesti aina nähdä langat esim.papan oton yhteydessä jotta kaikki on ok?

No eipä siitä haittaa ole jos niitä lankoja ei löydy. röntgenissä kanttovat sitten onko se siellä vielä. :) Poistettaessa se sitten saattaa aiheuttaa päänvaivaa. Mulla ei lankoja ole löytyny, mutta kierukka on paikallaan. Sitä on yritetty poistaa tk:ssa ja naisten polilla. Ens viikolla nukutetaan ja kierukka poistetaan tähystyksessä. On ne langat meinaan kadonneet täysin vaikka kierukka paikoillaan onkin. Ja mulla on lääkäri sanos keväällä papakoetta ottaessaan että lankoja ei sitten näy. Älä suotta murehdi, kyllä se siellä on. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja tiivitaavi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Tunnetko niitä itse käsin?
Kyllä mä luullakseni ne vasta tässä muuan päivä sit tunsin
No sit se kierukka on kyllä paikallaan. Ja sun th ei nyt onnistunut työssään. Toki langat voi olla lyhyet, mutta jos ne tuntuu, niin siellä se on.

Kiitti :flower: Minä vain oon ihan paniikissa,mutta toisaalta järki sanoo että ei se oo kyllä voinu poiskaan tulla.Kai minä sen oisin jotenki hoksinu.Mutta miksikään hoitaja ei lankoja nähny? :o Siis jos se härveli on sielä missä sen pitäisi olla

Kiitos kaikille vastauksista :heart: Olo helpottui jo selvästi. Toivottavasti kaikki on tuola alakerrassa mullaki kunnossa.Muuten sanoi terv.hoitaja paikkojen ja limakalvojen näyttävän hyvin siisteíltä :)

Yhteistyössä