Apua, mitä teen, mitä mulle tapahtuu, otetaanko lapsi huostaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en keksi muutakaan paikkaa purkautua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen töissä mutta vaikea on keskittyä. Mietin koko ajan, miten tarhassa huomataan jälki ja kysytään, mistä se on tullut...... Saankohan enää lasta hakeakaan, päästetäänkö kotiin. Haluaako lähteä kotiin?? :((( Hävettää ihan kympillä. Miten muuttuukaan tarhan henkilökunnan käsitys minusta,.. :( Ja millaiset ajatukset on lapsella. Äiti lyö ja sitten vie tarhaan. Itku tuli autossa kun katsoin, kun lapsi juoksi leikkimään muiden kanssa. (Olivat ehtineet siis jo ulkoilemaan). En puhunut mitään mutta koko ajan asiaa mietin...:'(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen töissä mutta vaikea on keskittyä. Mietin koko ajan, miten tarhassa huomataan jälki ja kysytään, mistä se on tullut...... Saankohan enää lasta hakeakaan, päästetäänkö kotiin. Haluaako lähteä kotiin?? :((( Hävettää ihan kympillä. Miten muuttuukaan tarhan henkilökunnan käsitys minusta,.. :( Ja millaiset ajatukset on lapsella. Äiti lyö ja sitten vie tarhaan. Itku tuli autossa kun katsoin, kun lapsi juoksi leikkimään muiden kanssa. (Olivat ehtineet siis jo ulkoilemaan). En puhunut mitään mutta koko ajan asiaa mietin...:'(

Kyllä se siitä :hug: Hyvä että itse säikähtää omaa käytöstään.Itselle kävi niin myös tänä aamuna ja paha mieli.Ulos olin lapsen kans kovasti lähdössä mutta ei antanut pukea,raapi ja nipisteli ja parin yritys kerran tilttasin...vauhdilla nappasin lapsen pistin sänkyyn ja huoneen oven kiinni niin vauhdilla että oma rystynen verillä ja turvoksissa...oikein mulle :( Lapsi nukahti ja nyt oikein huono omatunto kun yleensä ruoan syönyt 11 aikaan että raukka nyt tyhjällä vatsalla nukkuu :( Paha olo todella

Maha kipeänä vieläkin mietin miten voin hakea lapset kotiin tarhasta... :(( Kommentoivatko tädit jotekin vai mitä.. pitäiskö sanoa jotain.. aarghh.. vai olisko parempi että koko juttu unohtuisi vain. Ja mitä mies sanoo illalla kun huomaa. itse olen aina ollut tarkka ettei väkivaltaa ole.

Voi jeesus sua. Koita jo rauhottua! Ymmärrän, että aamulla oot ollu paniikissa tosta, mutta että vielä jauhat samasta asiasta. Ei varmaan päästä niitä lapsia sun mukaas, hohhoi...

Siis ei vittu!! Mitä väliä, jos lapesllas on pikku nepparin jälki poskessa!? Siis eihän tuossa ole mitään ihmeteltävää. Yks hevon vitun hailee. Se pentu ei sitä koko tapahtumaa muista enää huomenna tai aikuisena. Ihan oikein niitä pentuja on joskus kunnolla ojentaa, jos muuten ei usko. Vähän te suurentelette tätä asiaa!! Menkää kaikki sinne terapiaan ja lakatkaa lisääntymästä, tässä maailmassa on näitä vitun ihmisiä liikaa muutenkin. VITUN HULLUT!! Haistakaapa vaikka vittu koko porukka.

Yhteistyössä