O
ongelmia tosiaan
Vieras
Yritän kertoa lyhyesti ja ytimekkäästi. Eli asuimme pitkään kaukana toisella paikkakunnalla mieheni ja tyttäremme kanssa, perheemme asuivat siis kaukana. Meille tuli ero, erosin koulusta ja aloin etsiä asuntoa minulle ja tyttärelleni paikkakunnalta jossa perheemme asui. Löysin asunnon ja voin ehkä jatkaa opiskelujani. No, mies erosi työstään, koska halusi muuttaa kanssa. Sitten juuri ennen muuttoa palasimmekin yhteen. Mies oli kauan työttömänä ja haukkui ja huusi ja raivosi minulle, miten olen pilannu meidän elämän. Hän oli 2kk ilman töitä, nyt sai töitä tältä paikkakunnalta. Minä odottelen vielä saanko jatkaa opiskeluja, selviää kohta. No, mies ei nyt olekaan tyytyväinen saamaansa työhön, koska se on reissu työtä. Haluaa muuttaa takaisin kauas, missä tarjotaan parempaa työtä ja palkkaa. No, entäs minä sitten, jos saankin koulupaikan täältä, sitten joutuiosin perumaan sen ja miten minun tulevaisuuteni kävisi?! En haluaisi enää muuttaa
Mies vain syyllistää, kun en halua. Olen lopettanut jo 3 kertaa koulun
Juuri sen takia koska miehen kanssa on tullut ero, ja on ollut niin vaikeaa. Nyt jos saisin koulupaikan, vetäisin sen taatusti ihan loppuun, ja täällä on turvallista, kun on tukijoukot lähellä. Mutta mies olettaa että seuraamme häntä ja hänen töitään? Olihan kuulemma minun vikani että hänen piti erota töistään.