Apua mitä tehdä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nippenappeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nippenappeli

Uusi jäsen
11.12.2013
1
0
1
Heippa!
Mitä tehdä nykyisen miesystäväni kanssa?
Hänen mukaansa en saisi puhua mistään asioista, ystävilleni/kavereilleni varsinkaan jos ne koskevat häneen/minuun liittyviä asioita?

Tässä lähiaikoina hän suuttui siitä, että olin puhunut hyvälle ystävälleni sellaisesta asiasta mikä ei todellakaan helppoa pitää sisällä ja se kosketti minua älyttömän paljon!
Vaikka kuinka tämä miesystäväni lupasi olla tukenani ja auttaa kaikin mahdollisimman keinoin..
Mutta ei paripäivää sen uutisen jälkeen hänestä tuli täysi kusipää minua kohtaan. Enkä olisi saanut purkautua asiasta kenellekkään vaan pitää omassa sisälläni asia, vaikka tiedän ettei sitä voi, pakko siitä oli jolleki puhua ja käännyin hyvänystäväni puoleen.
Noh tämä hyväystäväni oli sitten kertonut avomiehelleen asiasta ja tämä avomies humalapäissään kertoi miesystävälleni tästä että olin puhunut asiasta.

Hän raivostui minulle täysillä ja huusi ja haukkui minua vaikka sun miksi.
Olen pyydellyt anteeksi häneltä useita kertoja ja antanut miettiä mutta ei kun se on se oma perse aina ensin.. ''sinä saatana et tuu koskaan muuttumaan oot vaan juoruava akka joka vaan valehtelee ja valehtelee..''

en minä yksin kertaisesti enää jaksa tätä hommaa..
oon niin loppuun kulunut mutta kun en vaan osaa päästää irti...
Joten mitä teen annanko olla vai ????

Yhteistyössä