apua mua pelottaa:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pelottaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pelottaa"

Vieras
asutaan aika korvessa...kylälle n.35km...vaikka onkin kesä siis valosaa,mut silti pelottaa:/ meillä tälläinen vanha talo ,iso. tuntuu että yläkerrasta kuuluu koko ajan jotain natinaa...iik:/ mies yö vuorossa ja lapset nukkuu...ei edes tuule...et sitä kautta vois kuulua...hyi helevetti...ollaan asuttu 4kk vasta tässä mut ekaa kertaa yksin oon...muuten tää on ihana ja kiva talo...

Varsinkin vanhassa talossa voi kuulua kaikenlaisia ääniä. esim. kuin askelten ääniä ylä- ja alakerrasta. Eli on ihan normaalia, älä huoli ja siihen tottuu ;)

No mietipä nyt realistisesti mikä se voisi olla, mene yläkertaan katsomaan jokainen huone ja mahdollinen kolo.
Kun sitten hyvin todennäköisesti huomaat ettei siellä ole ketään, voit rauhassa ajatella että se ääni johtuu jostakin täysin luonnollisesta syystä(esim. vanhoissa taloissa lattiat narisee ja rakenteet paukkuu muutenkin).
Yksi vaihtoehto toki on vielä jonkunlainen kummitus, MUTTA nekään eivät voi sinulle mitään joten ole huoleti. :D

Naiset... Olet ihan turvassa. Vanhassa talossa on ääniä, mutta vanhat talot ovat mukavia kun niissä on tunnelmaa. Tee talo itsellesi täysin tutuksi niin huomaat pian ettei mitään pelättävää ole.

radio päälle tai telkkari. Niin mä teen jos oon yksin, se peittää kuvitellut ja hiirten ym äänet. Siihen voi nukahtaakkin, niin ei sitten heräile yöllä mihin sattuu

mustakin tuntuu aina välillä sille.. mut puu elää, siitä se ääni kuuluu.. ihmisen mielikuvitus on nii pirullinen että se keksii vaikka mitä.. soita jollekkin jos joku olisi vielä hereillä, unohdat hyvin äkkiä olemattomat pelot :)

Äläpä nyt liioittele siellä! Ole rohkea ja tarmokas emäntä jota eivät pikku äänet häiritse! Vain näin voitat pelkosi ja talostasi tulee sinulle rakas äänine kaikkine :D

No kai sitä nyt pelottaa ja tuntuu että on hulluksi tulossa, kun kokoajan velloo siinä turhassa pelon tunteessa eikä edes YRITÄ skarpata! :D
Nyt hei oikeesti luet ajatuksella nuo viestit mitä tähänkin ketjuun on kirjoiteltu,käytät järkeäsi ja skarppaat.

Tuo ensimmäinen vaihtoehto on tehonnut mun pelkooni aina. Ei ole auttanut telkkarit, radiot, valot tai muutkaan, ainoa asia josta on tullut rauhoittava mieli on ollut se, että olen rukoillut hiljaa mielessäni ajatuksella. Enkä ole edes uskovainen. Sama auttoi mun kaverinkin luona kun olin siellä yötä ja siellä koirakin vaistosi yhtä aikaa mun kanssa jotakin... Alettiin puhumaan kaverin kanssa uskovaisista ja kaikesta tuollaisesta siihen liittyvästä, hetken kuluttua todettiin että tulipas levollinen ja turvallinen olo yhtäkkiä. Ihan kuin joku lämpö olisi täyttänyt koko huoneen ja talon...