Apua! Mulla on perjantaina kampaaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotiäiti

Vieras
En oo vuoteen käynyt ja pelottaa ihan hirviästi :o
Mulla on nyt olkapäille ihan tasapitkät hiukset, mut mitä niille vois tehä?
Semmoset ehdot mulla on, että mulla ei oo taitoa/aikaa laittaa niitä hirveesti, ja hirveen usein en kerkee käydä leikkauttamaan niitä malliinsa enkä tosi lyhyitäkään niistä halua.
Mut jotain vaihteluu ois tosi kiva saada!!
Auttaisko joku mua...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:
Onko sulla suorat, taipuisat vai kiharat hiukset?

suorat

Pitkät hiuksethan on sinänsä helpot.. ponnarille vaan.. Mulla itsellä hiukset olkapäille, mutta luonnonkiharat, joten mulla on tappelu joka aamu etuhiusten kanssa ja loput hiukset vaan ponnarille..
Kerrokset luo paksuutta.

Itse aina ennen kampaajalle menoa mietin kolme asiaa: jakauksen paikka, etuhiukset, kuinka paljon kevennetään (vaikka siis pituus säilyisi, kevennetäänkö takaa ja sivuilta).

Jakauksen paikka. Esimerkiksi itselläni on pyörteestä johtuen vaihtoehdot oikealla tai keskelle, mutta kyllä joskus joku kampaaja on alkanut kammata sitä vasemmallekin. Siihen malliin kun leikkaisi, en ikinä pärjäisi kuontaloni kanssa!

Sitten päätä toinen linjaus: haluatko etuhiukset vai ei. Jos haluat, kampaajan kanssa voitte katsella mallikuvista olisiko ne suorat vai sivulla, raskaammat vai kevyemmät.

suorat

Pitkät hiuksethan on sinänsä helpot.. ponnarille vaan.. Mulla itsellä hiukset olkapäille, mutta luonnonkiharat, joten mulla on tappelu joka aamu etuhiusten kanssa ja loput hiukset vaan ponnarille..
Kerrokset luo paksuutta.

Mä aattelin semmosta vähän "rikottua", mut tekeekö se sit ohuemman näkösiksi?

suorat

Kerrokset luo paksuutta.

Keerokset antaa juuri sitä kuohkeutta.. Mulla kun on kiharat, niin kiellän leikkaamasta niitä kerroksittain, kun ne hapsottaa sitten joka suuntaan..

suorat

Kerrokset luo paksuutta.

Keerokset antaa juuri sitä kuohkeutta.. Mulla kun on kiharat, niin kiellän leikkaamasta niitä kerroksittain, kun ne hapsottaa sitten joka suuntaan..

Kiitti! se on sit se mun juttu, säätäkööt kampaaja loput :)

Suhteellisen suorahiuksiselle se rikkominen todella tuo volyymiä, tekee paksumman näköiseksi. Ja helpompi laittaa vaikka föönaamalla tai rullilla, kun kevyempi päällikerros jää kuohkeasti. Suosittelen tyvivaahtoa, silloin kun on tarvis todella saada hiukset irti päänahasta! Tosi luonnollinen (ei yhtään kova) lopputulos. L'orealin Techniartilla ja Sebastianilla on hyvät tyvivaahdot, maksaa maltaita mutta on käsittämättömän riittoisia. Ja pelastaa aina työpäivisinkin bad hair dayt, kun tyvivaahdon jälkeen näyttää vähän fööniä plus harjaa.

Yhteistyössä