P
Paniikki iski!
Vieras
... mummi on meillä yökylässä ja halusi syöttää 7kk tytölle aamupuuron. Itse lähdin sillä välin käymään lähikaupassa ja kun tulin takaisin, niin mummi kehui laittaneensa puuron joukkoon pari lusikallista luumusosetta "siitä purkista, joka oli valmiina keittiön pöydällä". Olin että häh, mistä purkista? Ja kävi ilmi, että mummi oli löytänyt pöydän kulmalta jo avatun Piltti-purkin, jonka minun oli pitänyt heittää jo eilen roskiin, koska se oli ollut jo pari päivää jääkaapissa. Jostain syystä purkki oli kuitenkin jäänyt tiskipöydälle, josta mummi oli sen sitten ottanut.
Nyt olemme täällä kauhusta kankeina, että mitä tästä seuraa, tuleeko kovinkin raju ruokamyrkytys. Jos sillä nyt on enää mitään merkitystä, niin purkista ei oltu syötetty aikoinaan tytölle suoraan vaan purkki oli laitettu "puhtaana" jääkaappiin. Mutta pöydän kulmalla se oli seissyt aika tarkkaan vuorokauden ajan.
Nyt olemme täällä kauhusta kankeina, että mitä tästä seuraa, tuleeko kovinkin raju ruokamyrkytys. Jos sillä nyt on enää mitään merkitystä, niin purkista ei oltu syötetty aikoinaan tytölle suoraan vaan purkki oli laitettu "puhtaana" jääkaappiin. Mutta pöydän kulmalla se oli seissyt aika tarkkaan vuorokauden ajan.