Apua!mun huulikorusta hävis se pallo!!

Raidallinen tiikeri

Aktiivinen jäsen
06.03.2006
5 266
1
36
imuroin tossa ja se pallo ilmeisesti tipahti siinä samassa. Mitä mä laitan siihen siks aikaa ennen,kun pääsen ostaa uuden korun?Poiskaan en voi ottaa,kun menee umpeen heti. :kieh: perjantaina pääsen vasta ostamaan sitä korua |O

Niin ja siis se tappi on tallella,mut pallo hävis :ashamed:

tarpeeks pitkän ruuvin laitat siihen, katot vaan että saat sen kunnolla pestyä ja desinfioitua ja että se on suht saman kokonen kun se alkup. korukin.
kyllä sillä pärjää hetken.

ellei sulla vahingossakaan olis lasten paksumpaa hakaneulaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
tarpeeks pitkän ruuvin laitat siihen, katot vaan että saat sen kunnolla pestyä ja desinfioitua ja että se on suht saman kokonen kun se alkup. korukin.

ootko tosissas? :ashamed: Siis tää on niinku madonna koru.. enkai mä nyt hakaneulaa siihen voi laittaa tai ruuvia?? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:

ootko tosissas? :ashamed: Siis tää on niinku madonna koru.. enkai mä nyt hakaneulaa siihen voi laittaa tai ruuvia?? :ashamed:

trust me i´m no an expert :xmas: nuo vinkit kuulin kun kaveri sai..kyseessä silloin kielikoru.