Apua, näin aika tyhmää unta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Peyote

Vieras
Siinä unessa oli mahdollisuus laittaa avatariksi video ja mä olin laittanut semmosen missä hyppelen tyhmästi ja tanssin ja sit yhdessä kohdassa sanoin jotain ömomööö tai jotain joka ei tarkota mitään. Ensin olin ihan fiiliksissä, että vähänkö hyvä, mut sit mua alko hävettään ja päätin et poistan sen. Mutta kun yritin poistaa, en enää löytänytkään sitä, vaikka tiesin että siinä se koko aika on.:xmas:

Aika kamala uni.

:D

Mä näin unta että mun vasen kämmen oli halki etu, ja keskisormen välistä kämmeneen asti. Olin vaan laittanut jonkin rätin siihen siteeksi ja se oli ollut siinä monta päivää, ja mietin että pitäisköhän sitä vähän avata ja puhdistaa.
Omituinen uni.

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29274840:
Mä olen usein niin ärsyttävä. Voi kamala.

Minä kans. Ehkä siinä on eroa, miten ne unet kertooa ja onko ne oikeasti kiinnostavia... Ja toisia en vaan kertakaikkiaan kiinnosta kenenkään unet, mutta palstatapaan uskon vakaasti, että kyseessä on kateus. Eivät itse muista unian ja siksi kateellisina inisevät.

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29274870:
Intiaanit ainakin pitää unia tärkeinä.

Niitä tällä palstalla onkin huomattavan paljon ;) Ja minäkin kyllä pidän ja tykkään kauheasti unista. Ja tykkäisin tosiaan kertoakin, mutta uskon kyllä, että tosi moni ei todellakaan välitä kuulla minun "kiinnostavista unistani".

Kerran täällä mietittiin, että mikä on ärsyttävimpiä tapoja ihmisillä ja melko kärkeen nousi se, että kertoo uniaan :D Minäkin kyllä joskus kerron :D

En ymmärrä mitä ärsyttävää siinä on jonkun mielestä? Eihän mitään keskustelua tarvii lukea, jos ei aihe kiinnosta. Sitäpaitsi tää Peyoten uni liitty kaikenlisäks ehkä mahdollisesti tavallaan tähän palstaan (?). Tai voihan tossa olla mikä tahansa avatar kyseessä mut whatever! :)

En ymmärrä mitä ärsyttävää siinä on jonkun mielestä? Eihän mitään keskustelua tarvii lukea, jos ei aihe kiinnosta. Sitäpaitsi tää Peyoten uni liitty kaikenlisäks ehkä mahdollisesti tavallaan tähän palstaan (?). Tai voihan tossa olla mikä tahansa avatar kyseessä mut whatever! :)

Ehkä sitä pidettiin noin yleisesti, ei pelkästään tällä palstalla, ärsyttävänä tapana. Jotkut tosiaan selittävät pitkästi vaikka työpaikan kahvipöydässä ne unensa ja onhan se vähän eri juttu, kuin palstalla. Tietty on totta, että tämän ketjun otsikosta voi päätellä mitä se koskee ja voi valita, lukeeko vai ei. Anteeksi ap, että vastasin ketjuun.

Ehkä sitä pidettiin noin yleisesti, ei pelkästään tällä palstalla, ärsyttävänä tapana. Jotkut tosiaan selittävät pitkästi vaikka työpaikan kahvipöydässä ne unensa ja onhan se vähän eri juttu, kuin palstalla. Tietty on totta, että tämän ketjun otsikosta voi päätellä mitä se koskee ja voi valita, lukeeko vai ei. Anteeksi ap, että vastasin ketjuun.

Joo aivan aivan! Mä nyt elin jotenkin totaalisesti mukana täällä palstalla ja unohdin kokonaan että toi oikeakin elämä on olemassa :D En siis tajunnu että tossa saatto olla tollasesta face-to-face unien kertomisesta! Mun mielestä kyllä niitäkin on välillä hauska kuulla ja kertoakin, jos on joku erikoinen tai vaikka tosi kamala uni :D Mutta joo ymmärrän tuon toisenkin kannan.

Ehkä sitä pidettiin noin yleisesti, ei pelkästään tällä palstalla, ärsyttävänä tapana. Jotkut tosiaan selittävät pitkästi vaikka työpaikan kahvipöydässä ne unensa ja onhan se vähän eri juttu, kuin palstalla.

Just näin. Palstalla ei ärsytä yhtään, mutta jotkut tosiaan jaarittelevat toistuvasti unistaan ihan "livenäkin".

Yks mun kaveri näki unta porkannoista.
se piti yläkerran kaiteesta ja sit sen äiti kysy:"Minne sä oot oikein menossa?" ja se mun kaveri vastas: " Mutta mun pitää mennä hakemaan niitä porkkanoita." (se käveli unissaan yläkerran kaiteille)

Minä karkotin minun unessani Ursulan (Disney) meidän majapaikasta, koska juoni tavaroiden myymistä heti kun selkämme kääntäisimme. Tulivuori purkaantui. Öh, käytin uunia vahingossa jääkaappina ja tajusin sairastavani jotain muistisairautta. Söin sairaan hyviä, itsetehtyjä kanapalleroita. Kanniskelin hylättyä lasta jossain festareilla. Törmäsin vanhaan poikakaveriin ja se herätti, oli sen verran kamala kohta unessa.

unet on ihan parhaita! mä näin joskus unta että hyppäsin portailta äitiä kohti, levitin kädet ja jäin leijumaan ilmaan. sitten mä lentelin ympäri meidän taloa. lentäminen on ihan parasta.

Yhteistyössä