Apua nyt palstalaiset! Mitä ihmettä voisin syödä, kun pitäisi olla pehmeetä ja Kylmää/haaleaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syöntikelvoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

syöntikelvoton

Vieras
Viisuri leikattu tänään, 3vrk:n en saa syödä kuumaa ruokaa, mitä ihmettä mä voin syödä?? Siis jugurtin ja jätskin lisäksi, en mä niillä kyllä pärjää noin pitkää aikaa kun nyt jo on kauhee nälkä kun oon ollut koko tämän päivän syömättä :(

Keitettyä kananmunaa (syö keltuainen varovasti) - sisältää proteiinia ja pitää nälkää
kylmiä nakkeja
erilaisia leikkeleitä (siis leivänpäällisiä) suoraan paketista

Niin, kai se täytyy vaan yrittää saada kylmää sosekeittoa alas... Mä vaan oon siitä hölmö että en oikein pysty syömään ruokaa jos se on kylmää, tai vähänkin haaleaa, vaan ruuan pitää olla tosi kuumaa.... Sama kahvissakin, herranjestas enhän mä voi juoda kahviakaan! :0 Nyt tuli kyllä ongelma...

Ranskanleipää (kun katsoo ettei sinne haavaan jää leipämössöä)
Banaania
Löysää kaurapuuroa viilenneenä
Mehukeitot
Välipalajuomat
Marja tai hedelmärahka, hedelmät muussattuna
Piltti-soseet

Itse elin "syömällä" mehukeittoja, niitä laihutus pirtelöitä jotka korvaa aterian, soseutettua jauhelihakeittoa yms yms..

Ja voit juoda kahvia, tai ainakin mä join.. :D Ja multa leikattiin 4vkoa sitten 3 hammasta kerralla, niin vaan seuraavana aamuna ryystin aamukaffit..

Nuudelit unohtu listalta.. :D

Viimeksi muokattu:
Itse elin "syömällä" mehukeittoja, niitä laihutus pirtelöitä jotka korvaa aterian, soseutettua jauhelihakeittoa yms yms..

Ja voit juoda kahvia, tai ainakin mä join.. :D Ja multa leikattiin 4vkoa sitten 3 hammasta kerralla, niin vaan seuraavana aamuna ryystin aamukaffit..

Okei, mulle vaan tuo lääkäri sanoi ettei 3vrk:n saa juoda/syyä kuumia. Eikä mennä lenkille! Mähän kuolen tylsyyteen täällä sisällä jos en pääse koiran kanssa pihalle, huomiseksi luvattu vielä tosi ihanaa ilmaa! :O

[QUOTE="a p";23410112]Okei, mulle vaan tuo lääkäri sanoi ettei 3vrk:n saa juoda/syyä kuumia. Eikä mennä lenkille! Mähän kuolen tylsyyteen täällä sisällä jos en pääse koiran kanssa pihalle, huomiseksi luvattu vielä tosi ihanaa ilmaa! :O[/QUOTE]

Siis joo, älä tee mitään kovin rasittavaa tai nostele mitään ettei se ala vuotamaan taas..Mut oman voinnin mukaan rauhallisesti touhuaa.. :) Eikä se tulikuuma tosiaan hyvää tee, et vähän pitää antaa jäähtyä, mut kyllä mä tosiaan kahvini join yms. syöminen ei vaan onnistunu yli viikkoon kunnolla..

Yhteistyössä