Apua, olen kiinni huuto.netissä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuuva

Vieras
Minulla on tällä hetkellä 10 voittohuutoa, lapsen vaatteista! ja juuri maksoin muutamat vaatteet, postissa tuli muutama vaate... vaatekaappi pursuaa vaatteista!Ja kun yritän itse myydä samoja vaatteita, ehkä kerran käytettyinä, kukaan ei huuda niitä! :(

Esim. ostin housut huuto.netistä. postikulujen kanssa tuli maksamaan 3e.. nyt kun yritän myydä niitä euron lähtöhinnalla, KUKAAN ei ole huutanut parissa päivässä niitä :(
Ja itse huudan vain lisää ja lisää....

Onko muita tälläisiä?

Ja kun katselen kaupassa vaatteita, en RAASKI ostaa lapsille vaatteita kaupasta, koska mietin, että saan isoja vaatepaketteja hyviä vaatteita huudettua huuto.netistä SAMALLA hintaa, mitä yksi uusi vaate maksaisi. Itselleni ostan kaiken uutena... miksen lapselleni :/ Olenko nyt huono äiti:D

Ja, lapsellani on vaatekaappi täynnä vaatteita, on varaa mistä valita! itselläni ei ole näin...

Olen vain niin kiinni tuossa huuto.netissä, kokoajan selailen sitä...

Esim. ostin housut huuto.netistä. postikulujen kanssa tuli maksamaan 3e.. nyt kun yritän myydä niitä euron lähtöhinnalla, KUKAAN ei ole huutanut parissa päivässä niitä :(
Ja itse huudan vain lisää ja lisää....

Rauhoitu nyt siellä vähän. Kukaan ei ole huutanut PARISSA PÄIVÄSSÄ? Lastenvaatteita tuo paikka on täynnä, ei tavalliset vaatteet (ei uusretro-Meandi-Popit) siellä nyt niin haluttuja ole. Samoja vaatteita pitää myydä monesti useampi viikko, että menevät kaupaksi. Toki hyvällä ilmoituksella ja valokuvilla voi tähän itse vaikuttaa. Niitä luokattoman huonoja ilmoituksia on valitettavasti huutis pullollaan.

Mielestäni huuto.net on hyvä paikka ostaa ja myydä lastenvaatteita. Kohtuullisuus ja järkevyys kannattaa pitää mielessä sielläkin.

Saman todennut, paitsi että vaatteet 30-50e kpl.. KÄYTETTYNÄ. Tosin, nyt tullut laitettua paljon myyntiin sellaisia mitä ei vaan tule käytettyä, joko äiti ei tykkää tai sitten ei lapsi itse. Ei näyttänytkään livenä lapsen päällä siltä mitä oli ajatellut, tai väri näyttää vaalean lapsen päällä kovin pliisulta jne..

Niin juuri, rauha maahan vaan ja kärsivällisyyttä kehiin.

Itsekin ostan suurimman osan lastenvaatteista huutiksesta sekä kirppareilta ja myyn myös pois päin.

Useasti saa monta kertaa uusia huutokaupan, ei todellakaan saa ensimmäisellä kerralla myydyksi kuin tosi harvoin :)

Ok, täytynee odottaa vähäsen, jos nuo vaatteet menisi.. niissä ei ole mitään vikaa. Saisi vain loppua tämä oma ostovimma:D Ukko tykkää, kun joka päivä tulee kirjekuoria postissa... ja välillä isoja vaatepaketteja:D Onneksi näytin sille kerran kaupassa 20e paitaa, että näin paljon nämä uutena maksavat.. oli hiljainen sen jälkeen. Itseäni vaan ottaa päähän, kun kokoajan joutuu katsotaan vaatteita sieltä.
Ja, jos on huuto lopullaan, itse voittohuutajana... ai kun harmittaa, jos en voita!!!

plääh, liian kauan tullut oltua kotona, oliskohan kohta aika mennä töihin..:D

Huutonetissä myytäessä valokuvat on kaiken a ja o. Itse olen saanut lähes poikkeuksetta lastenvaatteista uuden hinnan ja käytetyistäki enemmän kuin mitä oon ite maksanu. Just myin yhen haalarin ja sain voittoa reilun viiskymppiä.