APUA olenko mä raskaana!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaana(ko)?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaana(ko)?

Vieras
Mulle on laitettu hormoonikierukka tossa puolisen vuotta sitten. Nyt sit on ilmaantunut hirveästi erilaisia "raskausoireita" joista mainittavin on ehkä rintojen kasvu ja "pinkeys". Mieskin tämän huomasi. Muitakin on ollut,esim.maha tuntunut kovalle jo kauemman aikaa,hirveä makeanhimo (kuten ed.raskaudessa) sekä aamuisin tuleva kauhea näläntunne(myös ed.raskaudessa). en ikinä syö aamuisin koska minulla ei ole normaalisti näklkä. Sekä pahoinvointia ollut myös...Nyt pelottaakin..
MInulla on melkein 1vuoden ikäinen lapsi enkä ajatellut ihan vielä toista tekeväni. Minulla on myös krooninen sairaus jonka takia raskauden tulisi olla suunniteltu. Vaikutukset sikiöön ovat suorat.
Miltä kuulostaa teistä? KAnnattaako hakea testiä..Pelottaa kyllä kovin.
Voi...onkohan abc-huoltoasemilla niitä rsfu:n testejä myynnissä. se olis ainut auki oleva putiikki tähän aikaan. ei unikaan tule kun mielessä mietin.
JA onko hormonikierukalla vaikutusta testin tulokseen?
APUA AUTTAKAA!!!

Ilman muuta kantsii testata jos mielenrauha muutoin menee. En usko, että huoltikselta löytyy, mutta eikös huomenna ole normiarkipäivä, joten aika aikaseen kaupat aukeaa. Mutta musta ei noita oireita kauheasti kannata tarkkailla, koska niitähän ilmenee, kun niitä ryhtyy tarkkailemaan.

Ärrällä on raskaustestejä. Hormonaalinen ehkäisy ei vaikuta raskaustestin tulokseen. Mutta kuten edellinen vastaaja sanoi: kun ajatus raskaudesta tulee jostain syystä alitajuntaan, niin silloin alkaa oireitakin ilmetä, vaikkei raskaana olisikaan. Mitä enemmän miettii, sen enemmän oireita.

Mulla on sisi rinnatkin kasvaneet ja nännipihat suurentuneet ihan huomattavasti. Just sama homma oli ku olin raskaana siitä huomasinkin alunperin. Tuskin nuo oireet tulee "ajattelusta"...vai mitä ootte mieltä?
Hui ku nyt iski paniikki. Mitä jos olenkin ja sairauteni on tehnyt vahinkoa sikiölle. Voi vattu sanon minä....
mies lähti läymään abc:llä katsomassa jos siellä olis niitä testejä..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla on sisi rinnatkin kasvaneet ja nännipihat suurentuneet ihan huomattavasti. Just sama homma oli ku olin raskaana siitä huomasinkin alunperin. Tuskin nuo oireet tulee "ajattelusta"...vai mitä ootte mieltä?
Hui ku nyt iski paniikki. Mitä jos olenkin ja sairauteni on tehnyt vahinkoa sikiölle. Voi vattu sanon minä....
mies lähti läymään abc:llä katsomassa jos siellä olis niitä testejä..

Laita tekstari että käy vielä R:llä (jos niitä on siellä havaittu) jos ei ABC:ltä löydy.

Oireet voi johtua myös hormonaalisesta ehkäisystä. Tai jostain muusta: ehkä hormonitoimintasi alkaa palautua edellisen raskauden, synnytyksen ja imetyksen jäljiltä.
Hormonikierukan pitäisi olla kaikkein varmin ehkäisykeino, mutta kaikkihan on mahdollista. Saihan se joku Mariakin parituhatta vuotta sitten poikavauvan vaikka oli neitsyt :xmas: .

Ja R-kioskilla tosiaan on raskaustestejä.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Oireet voi johtua myös hormonaalisesta ehkäisystä. Tai jostain muusta: ehkä hormonitoimintasi alkaa palautua edellisen raskauden, synnytyksen ja imetyksen jäljiltä.
Hormonikierukan pitäisi olla kaikkein varmin ehkäisykeino, mutta kaikkihan on mahdollista. Saihan se joku Mariakin parituhatta vuotta sitten poikavauvan vaikka oli neitsyt :xmas: .

Ja R-kioskilla tosiaan on raskaustestejä.

ihana viesti=) siis tuo maria kohta tuossa..tuli ihan joulumielelle.en ole imettänyt eikä enää varmaan luulis hormoonien hyrräävän...luin kanssa jostain että 99.8% on ehkäisyteho. Niin tuntuis kyllä hassulle jos minä kuuluisin siihen 0.2%joukkoon..

Yhteistyössä