R
raskaana(ko)?
Vieras
Mulle on laitettu hormoonikierukka tossa puolisen vuotta sitten. Nyt sit on ilmaantunut hirveästi erilaisia "raskausoireita" joista mainittavin on ehkä rintojen kasvu ja "pinkeys". Mieskin tämän huomasi. Muitakin on ollut,esim.maha tuntunut kovalle jo kauemman aikaa,hirveä makeanhimo (kuten ed.raskaudessa) sekä aamuisin tuleva kauhea näläntunne(myös ed.raskaudessa). en ikinä syö aamuisin koska minulla ei ole normaalisti näklkä. Sekä pahoinvointia ollut myös...Nyt pelottaakin..
MInulla on melkein 1vuoden ikäinen lapsi enkä ajatellut ihan vielä toista tekeväni. Minulla on myös krooninen sairaus jonka takia raskauden tulisi olla suunniteltu. Vaikutukset sikiöön ovat suorat.
Miltä kuulostaa teistä? KAnnattaako hakea testiä..Pelottaa kyllä kovin.
Voi...onkohan abc-huoltoasemilla niitä rsfu:n testejä myynnissä. se olis ainut auki oleva putiikki tähän aikaan. ei unikaan tule kun mielessä mietin.
JA onko hormonikierukalla vaikutusta testin tulokseen?
APUA AUTTAKAA!!!
MInulla on melkein 1vuoden ikäinen lapsi enkä ajatellut ihan vielä toista tekeväni. Minulla on myös krooninen sairaus jonka takia raskauden tulisi olla suunniteltu. Vaikutukset sikiöön ovat suorat.
Miltä kuulostaa teistä? KAnnattaako hakea testiä..Pelottaa kyllä kovin.
Voi...onkohan abc-huoltoasemilla niitä rsfu:n testejä myynnissä. se olis ainut auki oleva putiikki tähän aikaan. ei unikaan tule kun mielessä mietin.
JA onko hormonikierukalla vaikutusta testin tulokseen?
APUA AUTTAKAA!!!