Apua - onko kellään sellaista pattia ranteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Laitan tän nyt uudestaan, kun eilen mulla hävis yhteys enkä tiiä tuliko viesti, en ainakaan löytänyt sitä enää.

Eli kiitos mikäli voitte auttaa! Löysin kovan halkaisijaltaan 1,5cm patin ranteestani ja nyt pääsiäisen takia en pääse terveyskeskukseen ennen tiistaita. Mietin voisiko se olla ganglio? Onko kellään kokemusta?

Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Kuulostaisi gangliolta, itselläni ollut vuosia sitten. Punkteerattu useaan otteeseen, mutta kasvoi aina uudelleen. Leikkauksella pääsin eroon lopullisesti...

Netistä löysin kuvan tosta gangliosta, ja sellaisesta se näyttää, mutta mietin voiko se olla se kun se on ihan kova? Tekstissä sanottiin että sisällä on nestettä, mutta tää mun patti on ihan kova eikä liiku?

Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Lääkärissähän se selviää..mutta kyseessä tuskin mikään sellainen että vaatii päivystyksessä käyntiä =)

Joo lääkäriin meen joka tapauksessa. Mutta oliko sulla kova se patti??? Kiitos vastauksesta!

Mulla oli yläasteella sellainen patti kädessä, näkyi vain jos koukistin kättä. Taisi olla suht kova, mutta nestettä se kuitenkin oli, tuntui kuin "rustoa olisi ollut". Vähän vaikea selittää..
Terkkari totesi että se voidaan leikata jos haluan mutta lähtee ajankanssa itsekseen pois. Annoin patin olla ja jossain vaiheessa se oli kadonnut kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Neltsu:
Mulla oli yläasteella sellainen patti kädessä, näkyi vain jos koukistin kättä. Taisi olla suht kova, mutta nestettä se kuitenkin oli, tuntui kuin "rustoa olisi ollut". Vähän vaikea selittää..
Terkkari totesi että se voidaan leikata jos haluan mutta lähtee ajankanssa itsekseen pois. Annoin patin olla ja jossain vaiheessa se oli kadonnut kokonaan.

Kiitti! Kuulostaa ihan samalta!

Yhteistyössä