APUA ONKO SUUSYÖPÄ?! Help!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panikoija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Panikoija

Vieras
Eli siis mulla tuntuu nielurisat jotenki turvonneilta ja niissä on tommosia valkosia laikkuja jonkin verran. Myös kitalakeen on ilmestynyt punaisia näpöylöitä joihin sattuu kun koskee tai nielee ja muualtakin punottaa. Kurkku ei muuten ole kipeä eikä ole flunssaa tai yskää. Mitä tää on? Ihan outoa. Pelottaa. Ei oo ikin ennen ollu tällasta. Olen 18 vuotias.

Otin kuvan mun suusta:Dd Ei mikään nätti näky mutta mitä tää voi olla?

Kuvien- ja tiedostojenjakopalvelu - Aijaa.com

Poltatko tupakkaa? Jos poltat niin nyt ois kyllä järkevää lopettaa. En nyt keksi muutakaan syytä että nuoren ihmisen limakalvot on menneet noin kamalaan kuntoon. Älä silti huoli, vaiva on helposti hoidettavissa, mutta tupakkaa ei kannata kyllä polttaa yhtään.

Ei se ole sen vakavampaa kuin muutkaan hiivasieni-infektiot mutta jotain täytyy olla taustalla että nuorella ihmisellä puhkeaa noin raju tulehdus. Jos et tupakoi niin voi olla että sulle on puhjennut joku ihan muu sairaus joka on vienyt vastustuskyvyn tai oletko saanut antibioottikuuria lähiaikoina?

daktarin geeliä nyt ihan alkuun tuohon kieleen. Tuntuukin varmaan inhottavalta kun on noin paljon peitettä kielessä.

Angiinalta näyttää minusta, tai joltain muulta nielutulehdukselta

Uusimmat

Yhteistyössä