Apua!!!Paremmin tietävät!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mielikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mielikki

Aktiivinen jäsen
23.12.2004
3 893
1
36
Helsingissä tamperelaisena!=)
Mikä mulla voi olla,kun kaikki raskauden oireet,maitoakin tulee jo,mutta raskaustesti näyttää negaa??

Taustaa:
Mulla viisi lasta ja olen jo 39v.Synnytin ihanan Eino-pojan helmikuun alussa eli hän nyt 3kk,en ole voinut imettää omista terveydellisistä syistä ja kaikista edellisistä neljästä lapsesta kuukautiskiertoni on lähtenyt heti pyörimään(en ole ketään pystynyt imettämään kuukautta enempää).
Nyt kuukautisia ei kuulu,jälkivuoto kesti about kuukauden,olemme harrastaneet seksiä jälkivuodon jälkeen vaivaiset kolme kertaa ilman ehkäisyä ja nyt mulla kaikki raskauden oireet:selkäsärky,karvojen liiallinen kasvu(aina mun raskauksissa :( ),maidon tulo (aina alkuraskaudessa tullut),kuukautisia ei kuulu sekä ihmeellinen kutomisvimma(tämäkin kaikissa raskauksissa :whistle: enkä siis todellakaan ole käsityöihmisiä!)

Einoa ennen miehelleni tehtiin vasektomia,koska olimme vakaasti päättäneet,että lapsilukumme on täynnä.Käytimme sen varo-ajan kumia vasektomian jälkeen,mutta siittä huolimatta Eino meille halusi syntyä!
Ja koska olen yhden abortin elämässäni tehnyt,en voi tehdä toista,en vaan voi tappaa ihmisenalkua! :'(
Einon raskaus oli todella vaikea,terveyteni alkoi renkkaamaan urakalla..vielä kun neljä muutakin ja ikääkin jo kertynyt...
Tiedän oli tyhmää harrastaa seksiä ilman ehkäisyä...mutta jostain syystä luotin,että toi vasektomia kuitenkin olisi jostain syystä onnistunut ja hormoonitkin tekivät tehtävänsä etten ihan järkevästi ajatellut! :ashamed:

Laskeskelin tuossa,että jos olisin raskaana niin olisi tosi alussa ja testin tein keskellä päivää,en aamuvirtsasta.

Mutta jos en ole raskaana mikä muu mulla vois olla?
Ahdistaa :'(

voisko syy vaan olla se että edellisestä synnytyksestäsi on noin vähän aikaa ja kroppasi ei vain ole tasoittunut vielä? vaikket imetä, rinnoista saattaa maitoa puristaessa tulla vielä hyvinkin pitkään.

Hormonien heittelyn kyllä ymmärtäisin,mutta kun ei ne ole tämän kolmen kuukauden aikana heitelleet niin miksi sitten nyt alkaisi!
Kai se vaan on pakko odotella..mutta kun oon ihminen joka ahdistuu epävarmuudesta.
Ajattelin vaan kysäistä täältä,että jos jollain olis tietoa moisesta tilasta.Mies ehdotteli "valeraskautta",totesin jotten mää mikään koira kuitenkaan ole!! :laugh:
On mulla ollut yksi tuulimunaraskauskin ja raskausoireet oli samat kuin aina,mutta sillon testi näytti kyllä positiivista.
Voi elämä...blääh!

Alkuperäinen kirjoittaja Aubrieta:
Mitä jos on menkat tulossa? Oireet vois liittyä varmaan aika isolta osin niihin, samoin mielialajutut..? PMS-oireet oikein rysäyksellä?

..niin,mutta kun en ole koskaan kärsinyt mistään pms-oireista,että nytkö ne alkaa kohta nelikymppisellä..
Tiedä näistä sitten..ärsyttää vaan,kun haluaisi tiedon heti eikä tällästä epävarmuutta :kieh:
Ja kun oon murehtija-tyyppiä,niin murehdin asioista etukäteen! :headwall: eli mikäli olisin raskaana,kuinka kroppa sen jaksaisi,kun viidennestäkin lapsesta meinasi kroppa sanoa yya-sopimuksen irti,jos taas en ole niin mikä hemmetti tekee nämä kaikki raskausoireet?Olenko ehkä sairas jostain (muualtakin kuin päästäni :D )vai mitä tämä on.... :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Anteeks jo valmiiks, en haluu olla näsäviisas tai ilkee, mut olisko mitenkään mahollista, et olis aikaset vaihdevuodet tulossa....?

HUI!
:o
Heti tän raskauden perään ja pienten mukuloitten kanssa vielä kuumia aaltoja jne. :'( :'(

Meillä just esikoisen iltistäti kertoi kuinka häneltä oli tullut maitoa, vaikka lapset on jo murkkuikäisiä--- :D

Voi kamala,että vaihdevuodet jo..jäin tässä miettimään..mutta kuuluuko menopaussin oireisiin maidoneritys,mnjah...

Olin yhteydessä yksityissairaalaan,jossa miehelle vasektomia tehtiin ja juttelin hoitajan kanssa,joka oli sitä mieltä ettei heillä ole koskaan epäonnistunut vasektomia,koska heitin kirurgi on niin tarkka |O Einohan sai alkunsa vasektomiasta ja kumeista huolimatta ja köllöttelee tuolla pedissään kolmen kuukauden ikäsenä! :whistle: :headwall:
Hän oli sitä mieltä,että joku hormooni-juttu ("juttu"?..tosi ammatillista kieltä näin itse hoito-alan ihmisenä :laugh: )
No joo,mutta käski odottelemaan vielä vähän aikaa ja tehdä testi uudestaan ja jos edelleen näyttää negaa,mennä tk:een ja vaatia tutkimuksia raskauden poissulkemiseksi ultralla ja mikäli en oo raskaana niin ne kuukautiset voi saada alkamaan lääkityksellä,koska jos naisella kauan pois kuukautiset niin se on kuulemma jopa terveydelle vaarallista!
Eli,ei kun odottelemaan.... :kieh: :headwall:
(ja en siis tosiaan mitenkään edes "salaa" todellakaan toivo olevani raskaana....Eino oli jo täys yllätys eikä meitin elämäntilanteeseen todellakaan enää haluis yllätyksiä,mää toivoisin jo seuraavaksi alkavani mummuksi,kun tuo vanhin mukula on jo parikymppinen!!!)
..mutta tää helvetin epävarmuus hajottaa päätä... :(

Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Anteeks jo valmiiks, en haluu olla näsäviisas tai ilkee, mut olisko mitenkään mahollista, et olis aikaset vaihdevuodet tulossa....?

HUI!
:o
Heti tän raskauden perään ja pienten mukuloitten kanssa vielä kuumia aaltoja jne. :'( :'(

Meillä just esikoisen iltistäti kertoi kuinka häneltä oli tullut maitoa, vaikka lapset on jo murkkuikäisiä--- :D

KÄÄK! Eikä!!! :o :D
voi ei!!

Yhteistyössä