V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ainakin 50e.. jos huutikseen laitat niin voi nousta vaikka sataseen...
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ainakin 50e.. jos huutikseen laitat niin voi nousta vaikka sataseen...
Oikeestiko? Onko ne noin hintavia? Itse maksaisin kirpparilla 10e noista.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ainakin 50e.. jos huutikseen laitat niin voi nousta vaikka sataseen...
Mistä olet saanut nuo, jos et kerran ole itse ostanut?
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ainakin 50e.. jos huutikseen laitat niin voi nousta vaikka sataseen...
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ainakin 50e.. jos huutikseen laitat niin voi nousta vaikka sataseen...
Mistä olet saanut nuo, jos et kerran ole itse ostanut?
Minä, saanut nuo? Ei meiltä löydy yhtään ainutta tuollaista lelua?!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Asia on niin, että ostoholismi valtasi kirppiksellä ja ostin nuo tytölle aika kalliilla hinnalla.. Nyt tyttä ei haluakkaan niitä, koska niitä on kuulemma LIIKAA!!
Ennestään tytöllä talo ja pari elukkaa.
Mietin, että mitähän noiden kanssa tekisin..?