APUA! pumpuli jäi korvaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

juuei

Aktiivinen jäsen
14.02.2005
7 292
0
36
Siis kuivasin korviani pumpulipuikolla suihkun jälkeen juuri silleen kun kielletty. Ja kun otin tikun korvasta, siinä ei ollut pumpulia kuin ihan vähän. Ne on jotain halpislaatua, joten se saattoi olla muutenkin ilman päätä, en katsonut.

Mutta mitä mä teen jos mulla on se pumpuli liimattuna vaikulla syvälle korvaan? :o :o :o

Käske jonkun kaivaa se sieltä ja jos ette omin voimin saa, mene käymään terveysasemalla.
Mutta ehkä jatkossa muistat ensin tarkistaa käsin, että vanu on puikossa riittävän tiukassa ;)

Joo, mies saa tiirata kun tulee kotiin. Koitin kerran pinseteillä, mutta flikka ei jätä mua rauhaan. Ja sen nähden jos laitan jotain korvaani, niin siitähän tulee sallittua ja-... (Älä tee niin kuin minä teen... tiedättehän.)

Niin ja siis en enää koskaan osta halpismerkkiä! :headwall: <br><br>

mun isällä kävi samanlai..ensin kävi sairaanhoitajalla huuhteluttamassa, ei lähtenyt..hoitaja levitteli käsiään..isä meni seuraavana päivänä yksityiselle, mis työterveys..yritti imeä sitä..ei lähtenyt..lääkärille sit joutui menemään joka ronkki sen jollain tikulla pois...isä nauroi et kolmessa paikkaa joutui käymään, ennekun pumpuli saatiin pois...eikä enää osta niitä halvimpia puikkkoja

mä jouduin kerran käydä terkkarilla kun kävi noin eikä ollu pinsettejä kotona. :ashamed: ja tietysti tää tapahtu työaamuna just kun olin töihin lähdössä... olipa noloa soittaa töihin, että en ihan just pääse kun juuttu pumpulit korvaan. :headwall:

Mulla kävi aamulla just samoin! :ashamed: Mies varovasti otti kynsisaksilla pois, kun tietystikään pinsettejä ei löytynyt mistään.

Jotain halpamerkkiä tais meilläkin olla, oisko ollu X-tra:a. Enpä taida enää sellaisia ostaa. Tietysti viisaampi olis ettei ronkkis ollenkaan korviaan syvemmältä!<br><br>

Yhteistyössä