Apua ,sain kutsun työhaastatteluun!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluun sen työn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluun sen työn

Vieras
Sain kutsun työhaastatteluun ja siitä on niiiiiin kauan kun olen viimeksi ollut työhaastattelussa, että kertokaahan mulle mitä mä siellä oikein teen ja sanon?? Olis kyllä paikka jonka haluaisin!

mie kävin tänään työhaastattelussa. Se oli elämäni eka työhaastattelu ja arvaa vain jännittikö. B) en tiä osasinko vastata jännitykseltä yhteenkään kysymykseen järkevästi mut jotain kuiten vastasin :D nyt sit pitää ens vkoon odottaa et pääseekö vai ei.

Muista, että olet TYÖhaastattelussa. Kun sinulta kysytään: Kerro itsestäsi, kerro työhistoriastasi, älä siitä, millainen olet (paitsi työntekomielessä). Aina pidä mielessä työ, työ, työ.

Muuten olet vain rento, oma itsesi, asiallinen, älä jaarittele, katso haastattelijoita silmiin äläkä nyplää sormilla mitään ;-)

Hyvin se menee! Onnea!!

Sitä ajattelinkin että yritän olla oma itseni minkä jännitykseltä pystyn. Ikävä vaan kun mulla on tapana jännittäessäni puhua palpattaa niin paljon että tulee sanottua paljon turhaa...

Kävin viime viikolla siellä haastattelussa ja yritin tehdä kaiken niin kuin neuvoitte (paitsi unohdin kuvitella että haastattelijat olis alasti...) ja mä Sain Sen Paikan!!! KIITOS VIELÄ KAIKILLE NEUVOISTA, NE OLI TOSI HYVIÄ !!!!

Yhteistyössä