Apua sektion kokeneet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kipeä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kipeä"

Vieras
Eli minulla on kaksi sektiota takana (1. Kiireell.kaksossektio, 2. Hätäsektio 1lapsi, molemmissa vaakaviilto bikinirajaan ja kuulemma T-viilto kohtuun)

Viimeisestä sektiosta on nyt kulunu vuosi ja 3kk.

Kysymykseni siis on se, että onko teillä vaivoja alavatsan alueella? jos on niin mitä?

Minulla on koko ajan alavatsa kipeä, tunne kuin olisi menkat koko ajan. Kipu paikantuu kohdun kohtaan. Minulle tuli viimeisen sektion jälkeen paha kohtutulehdus + haava aukesi sisältä ja pieneltä matkaa pinnasta. Yhteensä 10 viikkoa olin antib kuurilla josta 3 viikkoa sain suoneen antibioottia. Kuuluisiko kipujen jo loppua? mahallansa ei pysty makaamaan kun tuntuu että olisi tennispallo alavatsalla.

Viimeisin synnytys kesti 48h ennenkuin istukka repesi osittain ja vauvan sykkeet hävisivät. Vauva oli infektion takia teholla 2 viikkoa tiputuksessa ja antibiootilla.

Ei kyllä kuullosta normaalilta! itselleni tehtiin kiireellinen sektio ensimmäisessä raskaudessa,eikä ole mitään kipuja ollut sen jälkeen. Nyt on kolmas raskaus menossa :) sinuna menisin käymään lääkärissä pikapuolin!

mulle tehtiin 2-vuotta st sectio ja se haava aukes kun tikit poistettiin. tulehtu ja alamaha kipee kauan. sit sain vasempaan munasarjaan jonkun hyytymän joka kipuili pahasti. nyt siis jo reilu kaksi vuotta menny haava särkee toisinaan kovasti vielkin samoin maha

Mulla on takana yksi hätäsektio ja toinen suunniteltu, molemmissa vaakaviilto bikinirajaan, ensimmäisessä t-viilto kohtuun. Enkä ole kokenut vastaavaa. Kävisin sinuna lääkärissä, tuo voi olla esim. kiinnikkeistä johtuvaa särkyä.

Mulla takana yksi sektio reilu 3v sitten. Alussa oli haavatulehusta ja avasivat haavaa jne. Mut ei se kyl edes enää ekavuoden lopulla vaivannu mitenkään. Käy ap näyttämässä sitä jos se tolleen vaivaa.

varmaan jokin on vialla, ja kun muutenkin on ollut vaivaa sen kanssa niin kävisin kyllä näyttämässä. mulla yksi sektio takana viime vuoden maaliskuussa ja parani tosi nopeasti, muutamassa viikossa oli ihan ok.

Mulla 2 sektioo takana. Jo ekasta tuli lievähköä hermosärkyä ja osittaista tunnottomuutta, joka jatkuu vain, vaikka aikaa yli 4 vuotta. Olen kysyny lääkäreiltä, hermo kuulemma katkesi tai vaurioitui. Mutta kyllä mä mahalleen pystyn olee eikä satunnaiset kivut oo mitään menkkamaisia kipuja. Ihan vain haavan seutua särkee. Ja ku ihoa hivelee, niin tuntuu puutuneelta vatsa

Kiitos. Pitäisi käydä, mutta pelkään vain että sanovat vian olevan korvien välissä. Normia tuo ei kyllä oo. Menkatkin tulevat kuinka sattuu ja kokoajan saa pelätä että on raskaana vaikka ehkäisty on..

Yhteistyössä