Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Mä olen kuumehoureissani nähnyt katon romahtavan ja lähtenyt ulos karkuun, joten kyllä toikin voi olla houretta / valveunta.
No mä epäilin ensin että näin unta, mutta kun se ovi oli oikeasti auki ja rappusilla isot kengänjäljet ja eteisessä lunta.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:tuuleeko tänään porvoosta, luin tään koko ketjun ja selvää pässinlihaa,liian monta seikkaa jotka paljastaa tään tarinaksi...ei muuta kuin uutta keksimään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pelkääjä:onko olemassa sellaista hälytintä joka hälyttää kun joku tulee sisälle vaikka itse asukkaat ovat jo sisällä? Selláisen haluisin meille.
Alkuperäinen kirjoittaja niih:Talkkari.
Vuokraisäntä.
Kuumehoure.
Tai sit se ikävin vaihtoehto, jollakulla ulkopuolisella on teidän lukkoon avain. Voin kertoa ettei ole ihan tavatonta ja näitä myös myydään eteenpäin...suosittelen vaihtamaan tai lisäämään turvalukon. Ketju ei pitele jos joku oikeasti haluaa sisään.
Alkuperäinen kirjoittaja janssoni09:Alkuperäinen kirjoittaja niih:Talkkari.
Vuokraisäntä.
Kuumehoure.
Tai sit se ikävin vaihtoehto, jollakulla ulkopuolisella on teidän lukkoon avain. Voin kertoa ettei ole ihan tavatonta ja näitä myös myydään eteenpäin...suosittelen vaihtamaan tai lisäämään turvalukon. Ketju ei pitele jos joku oikeasti haluaa sisään.
2 ensimmäistä EI saa tulla noin vaan asuntoon, vähintään ilmoitus ennakkoon tai ovikellon soitto(jos kiireellinen juttu)
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja janssoni09:Alkuperäinen kirjoittaja niih:Talkkari.
Vuokraisäntä.
Kuumehoure.
2 ensimmäistä EI saa tulla noin vaan asuntoon, vähintään ilmoitus ennakkoon tai ovikellon soitto(jos kiireellinen juttu)
Ei tietenkään saisi, mutta kyllä ne joskus silti tulevat ihan ilmoittamatta omilla avaimilla.