Apua, sormukset hukassa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tilda

Jäsen
03.01.2005
625
0
16
Olen nyt 2 päivää etsinyt sormuksiani (kihla- ja vihkisormus).. en muista yhtään mihin olen ne laskenut, mutta eilen huomasin, että sormi on tyhjä. En löydä niitä mistään
Koodi:
[IMG]http://smileys.sur-la-toile.com/repository/Grands_Smileys/3d-msn-pleure.gif[/IMG]

Yritti mua eilen illalla lohdutella ku olin kääntänyt asunnon ylösalaisin. Lupas ostaa mulle uuden sormuksen, mutta ku se EI ole se sama minkä olen silloin vihkipäivänä saanut. Se sormus ei todellakaan ole mikään kallis, mutta sillä on todella paljon tunnearvoa! Sitä ei minkään hintainen muu sormus pysty mulle korvaamaan...

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Suihkussa, tiskialtaan reunalla tms...
Meillä sormus löytyi kerran tiskialtaan reunalta, se oli liimaantunut sellaisen kipon pohjaan :whistle:
Onneks lopulta tajuttiin kurkata :)

Suihkun olen tänään kontannut, tiskialtaan katoin kans.. mulla itsellä on sellainen muistikuva, että rasvasin kädet toissa iltana ja silloin otan aina sormukset pois. Laitan ne AINA tähän tietokoneen viereen, mutta eipä niitä vaan yhtään mistään löydy.. mä en ymmärrä missä se on!!! Mua vaan itkettää koko ajan ja yritän miettiä, mistä mä voisin niitä etsiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rihanna86:
Minä en juuri tuon takia ota sormuksia pois sormista. Jos pesen ne tai rasvaan käsiä, ne on aina lähelläni että laitan sitten heti takaisin sormeen. Voisko lapset olla ottanut ne leikkiin?

Niinpä ku minäkään en ota niitä ku silloin vaan ku rasvaan kädet. Ja aina laitan ne suoraan takaisin sormeen. Lapset ei ainakaan myönnä, eilen jo kyselin sievästi että olisivatko nähneet.. juu olivat, äidin kädessä.. Arghhhhh.. hitto jos löydän ne niin en kyll enää ikinä mihinkään niitä laita!!!

Voi ei!!! Kivoja ylläreitä teidän risotossa :laugh: mä oon niin onnellinen!!! Rahallisesti nämä eivät ole mitään yli kalliita (ostettiin silloin ku mä olin työttömänä+raskaana kotona), mutta niiden tunnearvoa ei rahassa voi mitata!!!

mulla on kans pari kertaa meinannu paniikki iskeä, kun sormukset oon laskenutkin eri paikkaan kun yleensä. enkä heti niitä löydäkään.
ei sitä arvoa rahassa mitatakaan...mikään ei niitä korvaa!

pitää kyllä todella paikkansa.Mä oon kerran löytänyt omat sormukseni tuttavani roskiksesta kumihanskan sisästä.Olin hävittäny sormukset ja yöllä pälkähti mieleen et varmasti meni hanskojen mukana.

Yhteistyössä