Apua taaperon nukahtamiseen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voimaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:( Just tällästä sitten tarvinkin. En ymmärrä miks joillakin on niin kamalan suuri tarve tulla tahallaan satuttamaan toisia ihmisiä? Onneksi itse sitten on niin täydellinen ja kasvattanut omat lapsensa täydellisesti.

Meillä lapsi omassa huoneessaan aikaisin juuri siksi kun ei pystynyt nukkumaan samassa huoneessa meidän kanssa tai itse olisi pitänyt nukkua hievahtamattaja käydä samaan aikaan vauvankanssa nukkumaan. Mutta onneksi te olette täydellisiä vanhempia!

Taisit nyt kyllä suutahtaa aivan turhasta. Anteeksi jos eriävä mielipide ei ollut sallittu tässä ketjussa. Vastaisuuden varalle kannattaa asiasta ilmoittaa jo otsikossa niin säästytään mielipahalta.

:( Just tällästä sitten tarvinkin. En ymmärrä miks joillakin on niin kamalan suuri tarve tulla tahallaan satuttamaan toisia ihmisiä? Onneksi itse sitten on niin täydellinen ja kasvattanut omat lapsensa täydellisesti.

Meillä lapsi omassa huoneessaan aikaisin juuri siksi kun ei pystynyt nukkumaan samassa huoneessa meidän kanssa tai itse olisi pitänyt nukkua hievahtamattaja käydä samaan aikaan vauvankanssa nukkumaan. Mutta onneksi te olette täydellisiä vanhempia!

Mä voisin olla pahoillani siitä, että mua suututtaa joka kerta lukea tällaista järkyttävää lapsen kiusaamistarinaa, mutta kun en vaan ole. Harmi että sulla ei oo hyvä olla, mutta älä saakeli pura sitä lapseesi. Sä olet vastuussa sen mielenterveydestäkin. Jos et jaksa olla äiti, hae apua.

Sen lapsen voi nukuttaa viereen ja kantaa sitten omaan sänkyynsä. Esim.

Tämä ei kyllä kaikilla toimi. Meillä 1v-ikäinen lapsi, joka tottunut nukkumaan syliin ja nyt onkin tullut sitten ongelmaksi se, että kun yöt on menneet levottomiksi ja herää kesken unien, pitäis aina vaan viedä olkkarin sohvalle ja pitää sylissä, kunnes nukkuu. Muutoin ei nukahda ilman huutoa, ei sylissä edes makkarissa, vaan pitää aina olla olkkari. Mulla tuli eilen illalla stop koko touhuun, kun nukahti kymmeneltä ja heräs tunnin päästä huutamaan, eikä suostunut nukahtaa mihinkään, ei syliin makkariin, ei meidän sänkyyn mun viereen, ei siis mihinkään muualle kuin varmaan sinne sohvalle syliin. Meilläpä sitten aloitettiin unikoulu, vauveli nukahti melkein tunnin kitinän jälkeen omaaan sänkyynsä ja nukkui siinä aamuun asti. Ensi yönä jatkuu, enää ei ole meidän sänkyyn asiaa, eikä syliin nukahda.

Eli jos teillä ei ole nukahtamisongelmaista lasta, niin voisitte olla ihan vaan hiljaa. Lapsella pitää antaa rakkauden lisäksi myös rajoja, eikä hyppiä lapsen pillin mukaan joka käänteessä. Meillä tuo syliin nukutus ja sen jälkeen perhepeti ei toimi, kun ei viitsitä mennä ysiltä nukkumaan ja herätä valvomaan muutama kerta yössä olohuoneessa. Se on kokeiltu ja testattu nyt parin kuukauden ajan ja nyt eilen sitten loppui se lysti. Jos tämä on teistä huonoa vanhemmuutta, niin sitten se on.

Lisäyksenä vielä, että pinnasänky on meidän sängyn vieressä ja itse olin kokoajan omassa sängyssämme käsi kiinni lapsessa. Tämä lisäys siksi, ettei kukaan ala haukkua mua huudattajaksi....

Yhteistyössä