apua, tietääkö kukaan? kyse liiton rahasta hoitovapaan jälkeen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pois kotoa jo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pois kotoa jo

Vieras
Olen siis ollut hoitovapaalla melkein kaks vuotta ja olen hakenut työkkärin järjestämälle kurssille. Sielt sanottiin,et voi hakea ja jos tulee valituksi, ilmoitan itseni työttömäksi. Mut aloin miettimään et saanko liiton rahaa + se 8 e per päivä vai vaan peruspäivärahaa. Koska jos liiton rahaa en saa, en voi koulutukseenkaan mennä, sillä silloin ei jää mitään käteen kun lapsesta menee täys hoitomaksu.

Alkuperäinen kirjoittaja pois kotoa jo:
Olen siis ollut hoitovapaalla melkein kaks vuotta ja olen hakenut työkkärin järjestämälle kurssille. Sielt sanottiin,et voi hakea ja jos tulee valituksi, ilmoitan itseni työttömäksi. Mut aloin miettimään et saanko liiton rahaa + se 8 e per päivä vai vaan peruspäivärahaa. Koska jos liiton rahaa en saa, en voi koulutukseenkaan mennä, sillä silloin ei jää mitään käteen kun lapsesta menee täys hoitomaksu.

saat päivärahan,sekä sen 8e/päivä :)

oletko kuulunut liittoon ja työssäoloaikana 10kk? Nykyäänhän se on 8kk, mutta muuttui vuodenvaihteessa että en tiedä kumpi tarvii olla. Silloin saat ihan normaalisti liitolta rahaa jos työttömäksi jäät. Mua ne kanssa patistelee työharjoitteluihin ja koulutuksiin pelkällä peruspäivärahalla joka menisi kokonaan hoitomaksuihin.

Yhteistyössä