APUA!!!!! ukko listii mut :( mistä mä saan maalin korjausainetta???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikset käy kyselemässä huomenna ihan paikanpäällä liikkeistä! Kyllähän siellä aivan varmasti tuollaisia naarmun peittämis lakkaa tai muuta löytyy! Netistä jos katselee niin aivan varmasti saa odottaakin sen viikon kun liikkeestä voit saada sen heti.

Kävisin näyttämässä liikkeessä, ettet vaan pahenna tilannetta peittely-yrityksellä. Jos onnistuvat peittämään naarmun hyvin, niin sitten en varmaan vaivautuisi tunnustamaan, jos kerran on niin tarkka autostaan. ;)

Mun mielestä teillä kannattaisi olla erilliset autot, jos mies on omastaan noin tarkka.

Kivalta ja terveeltä suhteelta kuulostaa :(.

Jos OIKEASTI pelkäät väkivaltaa, lähde turvakotiin ennen kuin miehesi palaa. Et sä isoa naarmua saa millään peitettyä niin, ettei se sitä huomaa.

Jos tuo listiminen ym. on vain kuvaannollista retoriikkaa, niin hakeudu siltikin hoitoon. Sen verran huonoa huumoria.
Miksi itse et mennyt turvakotiin, kun ukkos mätki sua? Ja hänen kuvansakin täällä julkaisit, joten eipä jäänyt epäselväksi meille naapurustolle.

Ei kai nyt pelkkä oksa tee kuin pintanaarmun...?
Nehän saa vahalla pois.
Ja autokorjaamoilla on sellasia laitteita, joilla ne saa vähän pahemmatkin naarmut pois, meilläkin on sellanen pyörivä pehmeä jutska:D, jolla ne saa pois.

hae kaupasta autonnne väristä värillistä vahaa. Sillä saa kummasti siistittyä pintaa. Jos ei ole värillistä osta todella hyvää vahaa ja vahaat hyvin.

Jos vahasta ei apua niin sitte voi voi.

tarkoitatko nyt prismaa? abc? citymarket? mä en tiedä. etsinkö automaalikauppaa vai mitä?! jokainen mitä oon googlettanu on automaalaamoita, ja niissä tuskin myydään mitään muuta ku maalauksia. motonetin sivut ei toimi ja biltemassa ei ole.

Mikä automerkki? Googleta lähin MERKKIkorjaamo ja soita sinne. Rekisteriotteesta näet auton tarkan värin - luumunpunainen, vaalea kulta tms. ja kysyt sieltä merkkikorjaamosta sitä väriä. Tällöin saat sellaisen liimapukon näköisen värin ja juuri oikean värisen sille omalle autollesi.

[QUOTE="vieras";24654536]Mikä automerkki? Googleta lähin MERKKIkorjaamo ja soita sinne. Rekisteriotteesta näet auton tarkan värin - luumunpunainen, vaalea kulta tms. ja kysyt sieltä merkkikorjaamosta sitä väriä. Tällöin saat sellaisen liimapukon näköisen värin ja juuri oikean värisen sille omalle autollesi.[/QUOTE]
Ai "luumunpunainen" on tarkka väri? Voi ristus! Luumunpunaista on varmasti kymmeniä ellei satoja eri sävyjä.

Autossa on jossain (autosta riippuen) värikoodilätkä josta selviää oikeasti tarkka väri. Värikoodi selviää merkkiliikkeessä myös auton runkonumeron mukaan.
Helponta värin selvittäminen on kun menee merkkiliikkeeseen ja lätkäisee rekisteriotteen pöytään.

No huh huh. Onpas auto rakas miehelle. Minun mies vain nauraisi ja vika korjattaisiin. Kevyttä veetuilua saisin kyllä kuulla asiasta joka käänteessä jossain vain tulisi puhe naisten ajotaidoista :D

Parempi ku et mene itse koskemaan autoon,ellet ole tosissaaankin taitava peittämään naarmuja. Meillä mies korjas joitakin naarmuja "oikealla" värillä..ja tulos oli että eihän tuo olekkaan oikea väri ja naarmu jäi ihan kivasti näkyviin. EIköhän olisi paras tunnustaa naarmu tai käyttää se ammattilaisella,joka korjaisi sen varmasti oikein?

No voi nyt kyynel sentään. Jo on mies.. ja MIEHEN auto.. .hoh hoijaa... meillä autot on kyllä ihan yhteisiä, enkä mä tollasta materialistista hupatusta muutenkaan ymmärrä. Auto on auto ja tottakai harmittaa jos jotain sattuu YHTEISELLE autolle, mutta sitä sitten hetki kirotaan yhdessä ja harmitellaan ja etsitään sitten ratkaisu. VAHINKO VOI SATTUA KENELLE TAHANSA!!! Tuommoiselle miehelle piutpaut nakkaisin joka ei sitä ymmärrä.

Yhteistyössä