Apua vähäsen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sillä mulla on sydänsairaus jo ennestään mutta pelottaa että jos sairaalaan menen joudun isoon ja vaativaan sydänleikkaukseen, täällä oon nyt vähän niin kuin peukut pystyssä että tämä menisi ohi mutta varmaan turha toivo kun kipu säteilee selkään ja käsiinkin jo. Seuraan oloani vielä hetken ja päätän sitten mitä teen. Hikoilenkin, ja jo se on merkki siitä ettei kaikki ehkä olekaan kunnossa. Harmittaa ihan vietävästi, mutta pakko kai se on huomenna mennä viimeistään lääkäriin jotta selviää mikä mua vaivaa. Kaksi pientä lasta kuitenkin olemassa jotka tarvitsevat äitiään.

Voi :/ No toivottavasti ei oo mitään vakavempaa kuitenkaan. Mullakin on ajoittain hengenahdistusta ja sydämen rytmihäiriöitä mut onneksi niiden takana ei oo mitään varsinaista "sairautta". Mut soita heti ambulanssia jos sulle tulee pahempi olo!

Ihan selvä juttu, nyt otat luurin käteen ja soitat! Turhat riskit kannattaa jättää ottamatta ja ihmiset ovat soittaneet tyhmempienkin juttujen vuoksi. Soitat sinne hätäkeskukseen ja kerrot tilanteen laittavat sitten ambulanssin paikalle ja ne ensihoitajat katsoo mikä tilanne on.

Soitat nyt samoin tein, tai mun tarvii jotenkin selvittää sun IP-numero ja sitä kautta sijaintisi ja soittaa sun puolesta!!

Osaan toimia itsekin, kiitos huolenpidostasi Peikkopojan Kylkiluu :) En ota isoja riskejä, koitan itselleni nyt selvittää avun tarvetta. Ehkä pääsisin itsekin päivystykseen. Eihän tohon olisi ku kilsa. Seuraan nyt vielä hetken mutta huoli pois, jos tunnen tarvitsevani apua. Hankin sitä. Nyt koitan mennä pötkölleni vähäksi aikaa jos tämä sillä menisi ohi.

Yhteistyössä