Ä
"Äityliini"
Vieras
Voisko joku vähän auttaa, olen siis edelleen vielä sairaalassa, synnytin vasta keskiviikkona. Mulla on vähän korkea toi kysymyskynnys täältä näiltä kätilöiltä, kun aina on joku vieressä kuuntelemassa.
Olen siis vähän pihalla
imetys on lähtenyt nyt hyvin käyntiin, imuote on hyvä, ilmeisesti ihan tarpeeksi maitoa ei vielä tule, koska olen antanut pullosta muutaman millin.
Mutta esitän nyt tyhmän kysymyksen, kun olen imettänyt vauvan, hän rupee nukkumaan. Kun hän herää pitääkö heti törkätä tissi suuhun vai voiko hän "hengailla"?
Olen ensisynnyttäjä, voinko itsekseni vaihdella vaippaa huoneessa ja kuinka usein se kuuluu tehdä?
Joo tiedän että apu ois parempi kysyä sairaalasta , mutta tunnen itseni niin tyhmäksi. Auttakaa PLIIS!
Lapsi syntyi rv 36+6
Olen siis vähän pihalla
Mutta esitän nyt tyhmän kysymyksen, kun olen imettänyt vauvan, hän rupee nukkumaan. Kun hän herää pitääkö heti törkätä tissi suuhun vai voiko hän "hengailla"?
Olen ensisynnyttäjä, voinko itsekseni vaihdella vaippaa huoneessa ja kuinka usein se kuuluu tehdä?
Joo tiedän että apu ois parempi kysyä sairaalasta , mutta tunnen itseni niin tyhmäksi. Auttakaa PLIIS!
Lapsi syntyi rv 36+6