apua vauva ei huoli pulloa!!miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
miten voi käydä näin, koko kuukauden vauva on syönyt ruokansa hyvällä ruokahalulla niin tissistä kuin pullosta . tänään sitten yritin antaa pumpattua maitoa niin ei kelvannut millään pullosta, yritin sinnikkäästi monella erilaisella pullotutillakin, vaan ei. heti kun vauva näki tissin niin itku lakkasi ja se alkoi tyynenä imemään. mistä johtuu ettei yhtäkkiä huoli pulloa?

no lähinnä koska mulla on pari pakollista menoa lähiviikkoina, jonne on vaikea ottaa vauvaa mukaan ja ajattelin jättää isälle, mutta en taida päästäkään jos ei huoli pulloa. muutenhan asiassa ei ole huolta. tuolla menossa menee 6h kahtena päivänä, sen jälkeen eikä sitä ennen ole mitään menoja

En osaa nyt ihan vastata, mutta itse osittaisimetän, suurimman osan lapsi saa pullosta ja välillä käy niin että vasta tissille rauhoittuu kun pulloa ei huoli. Syytä en tiedä. Eiköhän se pullo sitten taas pian kelpaa. Mutta minulle ei ainakaan ole kauhea ongelma tuo, pääasia että jostain syö!

Ehkä lapsi huolii isältä pullon eikä sulta enää.

Mutta meillä oli sama ongelma,se ratkaistin niin että 6 kk jälkeen hoitaja antoi hörppyytämällä mun maitoa ja bataattia soseena.
Sillä tyttö selvis sen vuorokauden,sitten tankattiin kunnolla.
Vaan eipä tullut mentyä kuin ihan pakollisiin menoihin kun oli niin takiainan....

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
no lähinnä koska mulla on pari pakollista menoa lähiviikkoina, jonne on vaikea ottaa vauvaa mukaan ja ajattelin jättää isälle, mutta en taida päästäkään jos ei huoli pulloa. muutenhan asiassa ei ole huolta. tuolla menossa menee 6h kahtena päivänä, sen jälkeen eikä sitä ennen ole mitään menoja

Oletko varma, että vauvaa ei voi ottaa mukaan? Yllättävän usein vauva kulkee mukana ihan hyvin. (En nyt tiedä yhtään minkälainen meno on kyseessä, mutta jos olisikin joku sellainen, mihin vauvan saisi mukaan...?) Tai jos ei saa vauvaa mukaan, voisiko isä tuoda vauvan siinä puolessa välissä imetettäväksi? Tai jotain...?

Minkälaiset syöttövälit teillä yleensä nykyään on? Syökö vauva tuttia?

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja AP:

Oletko varma, että vauvaa ei voi ottaa mukaan? Yllättävän usein vauva kulkee mukana ihan hyvin. (En nyt tiedä yhtään minkälainen meno on kyseessä, mutta jos olisikin joku sellainen, mihin vauvan saisi mukaan...?) Tai jos ei saa vauvaa mukaan, voisiko isä tuoda vauvan siinä puolessa välissä imetettäväksi? Tai jotain...?

Minkälaiset syöttövälit teillä yleensä nykyään on? Syökö vauva tuttia?

Kyseessä on opiskeluun liittyvä juttu ja ainakin toisella kerralla on suullinen tentti, jonne ei varmasti voi vauvaa tuoda. Toisaalta siellä on tauko jossain vaiheessa. Syöttövälit on epätasaiset n. 1,5-4h joten vaikea ennakoida milloin vauva haluaa maitoa. Toisena päivänä on vain perusluentoja ja sinne varmaan saisin vauvan mukaan, jos ottaisin sen jonnekin takariville.. pitänee kysyä luennoitsijalta sopiiko se. En vaan tiedä miten järjestyisi vaipanvaihto tms... Tai sitten jätän tuon kurssin, se siirtyy sitten vuoden päähän

Kaikki vauvat eivät vain huoli, kerta kaikkiaan. Meillä mimmi ei koskaan erittäin ahkerasta yrityksestä huolimatta pullolle suostunut.

Miksi, sitä en tiedä. Älä pakota lasta, se tekee asian vain vaikeammaksi.

Yhteistyössä