Apua, voiko olla syöpää!? Oon ihan peloissaan :*(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ahdistunut

Vieras
Mulla on kolmatta päivää tiputellut wc-käynnillä kirkasta verta pönttöön. Kerran lorahti ihan kunnollakin pelkkää verta pönttöön, kun ponnistin (mitään muuta ei tullut silloin).
Myös pyyhkiessä jää verta paperiin ja sitä on kakan pinnallakin. Ei ole ollut ummetusta kuitenkaan aikoihin.
Varaan toki maanantaina ajan lääkäriin, mutta huolissaan täällä mietin pahimpia vaihtoehtoja. Auttakaa, jos joku tiedätte jotain/omia kokemuksia?

Mahtaako tämä aloittaja olla aktiivinenkin syövän pelkääjä, parin viimeisen päivän sisällä on pelätty syöpää rintakivusta ja nielemisvaikeuksista, tämä menee hienosti joukon jatkoksi...

[QUOTE="tööt";22497559]Mahtaako tämä aloittaja olla aktiivinenkin syövän pelkääjä, parin viimeisen päivän sisällä on pelätty syöpää rintakivusta ja nielemisvaikeuksista, tämä menee hienosti joukon jatkoksi...[/QUOTE]

En ole aktiivinen syövän pelkääjä, enkä tehnyt muita aloituksia palstalle pitkään aikaan (siis yleensäkään mitään, saati syöpäaiheisia).

Pukamia mullakin on ollut raskauksissa, mutta johtuivat ummetuksseta ja olivat tosi kipeitä (ulkoisia). Nyt ei ulospäin näy mitään, kipuja ei ole eikä ummetustakaan. Siksi pelottaakin.
Tädillä todettiin keväällä paksusuolen syöpä, joten syöpä varmasti enemmän pelottaa :(

[QUOTE="tööt";22497559]Mahtaako tämä aloittaja olla aktiivinenkin syövän pelkääjä, parin viimeisen päivän sisällä on pelätty syöpää rintakivusta ja nielemisvaikeuksista, tämä menee hienosti joukon jatkoksi...[/QUOTE]

minä olen aktiivinen syövän pelkääjä. olen se joka niistä nielemisvaikeuksista kertoi. ja olen kertonut aikanaan monesta muustakin.

tiedän olevani ihan höpö mutta mä pelkään 24/7 syöpää. :( on raskasta elää kokoajan pelkäen.

Voi olla myös haavainen paksusuoli tai crhonin tauti... Mutta lääkärissä se selviää. Rankkaa odottaa, mutta mun mielestä voit soittaa vaikka päivystykseen ja kysyä uskallatko odottaa maanantaihin.

[QUOTE="vieras";22497829]Voi olla myös haavainen paksusuoli tai crhonin tauti... Mutta lääkärissä se selviää. Rankkaa odottaa, mutta mun mielestä voit soittaa vaikka päivystykseen ja kysyä uskallatko odottaa maanantaihin.[/QUOTE]

Enköhän mä yhden päivän kestä joten kuten odotella. Nolottaa vaan soittaa tämmösistä asioista...

Yhteistyössä