APUA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luulotautinenko olen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

luulotautinenko olen?

Vieras
asiasta täysin tietämättömänä minä kyselen..
keskenmeno viikko sitten, tänään usean päivän lämmön nousun jälkeen tein testin uudestaan ja siinä on selkeästi punaisempi viiva kuin "silloin kun olin vielä raskaana"!?.. Haamuja siis mittailin ennen oletettua keskenmenoa, mahan päältä ultrassa kohtu oli tyhjä ja lääkäri sano kaiken valuneen ulos. viime torstaina.
mitä helv........
nyt on testissä täysin punainen viiva.

Kuulostaa kyllä uskomattomalta. Soittele ihmeessä huomenna lekuriin uudestaan tai mene käymään yksityisellä gynekologilla, joka voi tehdä tarkemman tutkimuksen. Jos kerta kesken on menny..tuli vaan mieleen, että voisko olla niin, että oisit odottanut kaksosia?..... En halua säikäyttää enkä pelotella enkä mitään, toivon vain parastasi :hug:

Mahan päältä aika huono näkymä kyllä on, eli sulla raskaus olisi vielä ihan aluillaan niin se ei ultrassa näkyisi kuin kohtu suurentuneena luulen minä. Siskolla tuli toinen pois ja toinen jatkoi ihan normaalisti kasvuaan.

mä sain kanssa 5,5v sitten keskenmenon..ja raskaustestit näytti silti positiivista..ja ultrassa löytykin elävä sikiö :D eli olin odottanut kaksosia ja toinen sikiöistä tuli vain ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
menkoista laskettuna 6+3 mutta ajankohta voi olla melkein mikä vain Oikeasti

Jos hedelmöittyminen on tapahtunut hieman myöhemmin, niin on ihan luonnollista ettei siellä vielä mitään näkynytkään. Kyllä nyt näyttäisi siltä, että taidat olla edelleen raskaana. Kannattaa pyytää uusinta ultraa.

Yhteistyössä