APUA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "APUA"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
okei, mä vaa kai panikoin nyt liikaa. pitäis kai oikeest rauhottua ja oottaa neuvola käyntiä. En tiedä pelottavaa niin paljo, ku on lukenu keskemenoist ja kohdunulkopuolisista raskauksista jne.

sama testi oli kyseessä(se paketti minkä osti sisäls kaks testii). No nyt ku katon totta testii, niin kyl siin näkyy toi viiva, mut se näkyy tosi haalena, edellises näky tummemmi.

[QUOTE="a.p";22870555]sama testi oli kyseessä(se paketti minkä osti sisäls kaks testii). No nyt ku katon totta testii, niin kyl siin näkyy toi viiva, mut se näkyy tosi haalena, edellises näky tummemmi.[/QUOTE]

oliko molemmat testit tehty samalla tavalla?
siis tarkoitan, että oliko pissa ollut rakossa molemmilla kerroilla yhtä kauan?
kun vahvemmassa pissassa (mm.aamupissa joka kauana ollut rakossa) on enemmän hormoneja!

Joo siis kuukautiset on myöhäs koht 3viikkoo. Ja joo siis eka testi ku tein, niin olin ollu pidemmä aikaa käymät vessas. Ja sillo tuli paljo selkeempi viiva. Kyllä tuohonkin se viiva sit ilmesty, mutta kylläkin paljon hitaammin kun edelliseen ja vaaleemmin(mut kyl se tuli siin ajas mitä siin ohjees luki, panikoi vaa niin paljon). En haluis turhaa tressaa itteeni, kun kuitenki jo se on plussannu, mutta kuitenkin vaa jotenkin huolestuttaa koko aja, että onko kaikki hyvi, ettei mitää huolta oo ja niin edellee. Tosi tyhmää, mutta ensimmäinen raskaus ja pelottaa. Pitää kai käydä iha lääkärissä ja jos nyt onkii sillee, etten ookkaa raskaana, niin mä oon niin surullinen, ku kuitenki se eka näytti plussaa ja toisenki se viiva muodostu.

Yhteistyössä