V
"vieras"
Vieras
Onko teidän muiden mielestä aviomiehen/perheen isän velvollisuus tämän perheen jäsenenä osallistua kotitöihin/hoitaa lapsia? Vai tekeekö hän ne vain auttaakseen vaimoa/perheen äitiä. Meillä on näinkin mielenkiintoinen väittely menossa.. Hohhoijaa. Tietysti jos äiti on kotiäiti, niin suurempi vastuu hänelle on kodin- ja lastenhoidossa. Mutta täytyyhän miehenkin osallistua.