V
vierailija
Vieras
Hei. Tarviin nyt nopee apua! Joulun alla. Ei olla matkailtu ulkomailla. Asuntolas oon asunut viikkoisin ja siellä ilmenny. pieni vaaleanpunainen näppylä, joka tulee yksittäisil alueille. Ei kutise. Paitsi ku tuntuu ett niitä tulee lisää. Nyt tuli yks iso. Siis huomasin sen. Aika iso, ei kuitenkaa iso. Ei kutise. Kaulasta alkoi pienenä ja muista satunnaisista paikoista ja ne on jotkut hälvenny. Ollut jo tätä monta viikkoa. Yks mahas navan yläpuolella vähän sivussa. Laitoin Hydrocortisonia paksun kerroksen. Kun oon raapinut kaksi polven lähelt, niistä on tullu haavoja. Kellää mun sisaruksil tai äitil ei oo. Mulla on lemmikkikani, jota silitin kyll eilen. Kani on sisäkani. Meillä kotona, vanha ruotsalainen päiväkoti nummelassa, on paljon hämähäkkejä taloss, koska meillä on puutalo. Ei mökki, vaan puutalo. On siilejäki lemmikeinä, ja oon aina pessy kädet ku oon koskenu meidän lemmikeihin. Käytän crokseja, muovisia sisätossuja ja peseydyn kuumas suihkus ennen kuin meen sänkyyn, nukun ylimpämä, kerrossänky. Patja on pesty ennen joulua tolla kuumalla ja imuroitu jollaki imuril, joka imee vettä ja patja menee kuumaksi. Kortisoni näyttää laskevan sitä isoa paukamaan. Mulla on atooppinen iho ja on lääkeallerhia amorion, jota en oo käyttäny. Helposti alkaa kutisee mulla ku ajattelinkin ludetta. Mutta ei kutise. Haluun tietää onko muilla vastaavaa? Mun kämppiksel asuntolas on kyll ulkokaneja. Onko mahdollista että on lintukirpun aiheuttamaa? Vai onko vaa pölypunkki johon reagoin? Ei voi olla mikää yhdynnäs tarttuva, sillä oln neitsyt.