Jotenkin viestistäsi tuli vaikutelma, että josko kaverillasi ei ole ihan kaikki kotona.
varsinkin jos itse koet, että sinun on vaikea puhua hänelle suoraan..
Jos sinusta tosiaan tuntuu, että hän tulee tuntemaan itsensä petetyksi, tai hänellä voi tulla mieleen että olet jotenkin johtanut häntä harhaan,kun olet kuitenkin antanut suhteen edetä noin paljon..seurauksena voi olla jopa vihanpuuska.
Minä uskon siihen, itse olen nainen 30v, että yleensä miehiä ei paljon lämmitä esim. se että lupaat olla hänen ystävänsä tms...
eli en tiedä oikein mikä voisi laskua sitten pehmentää. Kerrasta poikki, mutta ystävällisesti. Selität mahdollisimman paljon omasta elämästilanteestasi, keksit vaikka että sulle tuli työtarjous tai joku tosikaukaa, jonka takia olet päättänyt että et halua kaukosuhdetta jne..tai et halua sittenkään jättää sairasta isoäitiäsi kotipaikkakunnalle.. tai joku entinen ystävä on alkanut käyttää huumeita ja koet että hän tarvitsee sinun tukeasi.. keksi joku mikä ei liity häneen, mutta joka on tarpeeksi painava syy unohtaa seurusteluhaaveet, ja miksi et ole valmis senkään jälkeen jatkamaan.
Jos siinä on hirveä ristiriita siihen, mitä olet aiemmin hänelle puhunut elämästäsi, niin odota vähän aikaa niin käännös tuntuu uskottavammalta.
Varsinkin jos alkoholi kuuluu tapoihinne, niin kehoittaisin olemaan varovainen.
sanoit, että hän on vaikealla luonteella varustettu, mitä se merkitsee?
MIllä tavalla vaikea.
No, en tarkoita pelotella, mutta kannattaa aina pitää takaportti auki noissa tilanteissa. Elä ainakaan mene mihinkään lähiön kerrostalo koppiin tietymättömien taipaleiden taakse hänen kanssaan kahden tuota setvimään, voi tulla ikävä tilanne.
Mulla on joskus ollut sellainen tilanne, että menin liian pitkälle väärän miehen kanssa, jolloin mies alkoi kuulustelemaan että rakastanko jne.
Sanoin että en, ja hänen silmänsä jotenkin paloivat, ja hän tarttui minuuun kovakouraisesti. Jouduin mielistelemään ja puhumaan itseni tilanteesta ulos, selvisin, mutta jäi sellainen jälki että en enää bänöjä tee ison miehen kanssa, pikkusiidereissä varsinkaan kahden kesken.