Apua!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tietämätön

Vieras
Moi, oon 17 -vuotias tyttö. Olin yli viikko sitten mun poikaystävän luona 3 yötä ja harrastettiin seksiä aika tiheään tahtiin :oops:, viimeisenä päivänä (jolloin emme olleet harrastaneet seksiä) mua pissatti tosi paljon ja pidättelin sitä, kun odotin että poikaystävän äiti lähti töihin :D menin sitten vessaan ja pissaamisen jälkeen tuntu outo kipeä tunne ja tuntui kun olisi pissattanut vieläki. Mulla on nyt 1 ja puoli viikkoa tuntunut alapäässä kutinaa, poltetta ja pahin vaiva on se, kun koko ajan pissattaa (tosi pahasti, tuntuu että tulee heti housuun) ja aina kun menen sinne pissalle ei sitä virtsaa niin paljon tule kuin voisi kuvitella ja pissaamisen jälkee iskee järkyttävä kipu ja tuntuu että edelleen pissattaa, muttei mitään silti tule. Seksi onnistuu silti, eikä tunnu mitenkään pahalta. Mikä tämä oikeen voi olla? ;( välillä kutisee ja polttaa niin paljon etten voi tehdä muuta kuin istua (en voi edes nukkua).

Tiheään virtsaaminen on muutenki minulle outoa, minulla ei ole koskaan ollut tämmöistä, joskus herään yölläkin siihen että pissattaa.

Ainiin!! Kaikki (kipu,kutina,polttelu jne,) katoaa särkylääkkeellä. sillä jos vaikka otan aamulla särkylääkkeen koko päivänä ei tunnu mitään ikävää.

Ps. Syön yhdistelmäehkäisy pillereitä, jos sillä tiedolla on mitään merkitystä.

Vaikuttaa virtsatietulehdukselta. Sellainen tulee herkästi nuorelle naiselle varsinkin paljosta naimisesta.

Ota yhteys terveyskeskukseen. Yksinkertaisella virtsatestillä selviää.
Yleensä testiä varten pitäisi olla neljä tuntia edellisestä virtsaamisesta.

virtsatietulehdus kannattaa hoitaa, ettei tauti etene munuaisiin.

Voi toki olla sukupuolitautiakin, mutta yleensä se alkaa pienellä viipeellä.