Apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis mikä mulla voi oikeesti niinku really olla, onks mun nyt lähettävä niinku lekuriin vai siis mitä tää niinku on. Mun suussa niinku polttaa tosi niinku paljon, se on niinku siis ihan tulessa, siis englanniks niinku in water vai oliks se sit niinku fire. Mä oon täs niinku syöny noit chili pähkinöit muutman pussillisen , ne on niinku siis tosi hyvii, ihkuu.

Auttakaa hei ihkut mua plz!

*pi55is*

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
:o :headwall:

Siis mikä sulla hätänä, polttaaks sunki niinku suuta, ku tolleen auki niinku pidät sitä, tajuuks sä? Toi ei siis hei nyt niinku oikeesti auttanu tiiäks yhtää niinku siis mua, sorii.

*pi55is*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis mikä mulla voi oikeesti niinku really olla, onks mun nyt lähettävä niinku lekuriin vai siis mitä tää niinku on. Mun suussa niinku polttaa tosi niinku paljon, se on niinku siis ihan tulessa, siis englanniks niinku in water vai oliks se sit niinku fire. Mä oon täs niinku syöny noit chili pähkinöit muutman pussillisen , ne on niinku siis tosi hyvii, ihkuu.

*pi55is*

Hei, mikä sen tsögen nimi olikaan for real?

Voitsä nainen lopettaa.

Mun buudi näyttää ihan himo isolta.

Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:

*pi55is*

Hei, mikä sen tsögen nimi olikaan for real?

Voitsä nainen lopettaa.

Mun buudi näyttää ihan himo isolta.

Hei daa,siis sun pitää niinku sheikkaa enemmän buudii ja hei laittaa sitä siis sitä kanin ruokaa niinku lisää sun safkoihin, kyl siis buudi kato sit niinku tulee yhtä buenoks ku niinku mul.Daa

*pi55is*

onko siis tämä hauska,jopa joo?! :headwall:

siis hauskaa funny, ei tod, toisella niinku suu ihan liekeissä ja sun mielest tää pitäs niinku olla jotenki tosi niinku hauskaa, for real, ei tod. daa

*pi55is*

hei,mä annan neuvon joka tepsii,jos sulta löytyy chilijauhetta tai ihan kokonaisetkin chilit käy,punanen on parasta,syö semmonen ja sitte kaadat vielä pippuria kourallisen suuhun..takuulla loppuu polte :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
no juo vettä päälle, eikös se sanontaki mee jotenkin näin "ahneella on paskanen loppu" :D

Hei , tota mä voisin joo niinku koittaa, mul alkaaki niinku olee toi suu aika niinku kuiva siis niinku cry tai dry, what ever. Mä oon noit pähkinöit niinku vetäny sillee iha kaksin handuin niinku tää on jo niinku neljäs pussi...onkoha toi niinku siis jotenki liikaa päiväs. Mut mä niinku katoin et ei noist voi niinku siis lihoo..ku niinku yks pussi painaa vaan niinku 150g ja sit sen jos niinku kertoo neljäl niinku fyyral ni siitähä tulee vaa niinku 600 grammaa, siis niinku tosi kevyttä. vitsi mä oon aika hyvä täs terveystiedos tai mitä tää niinku vois olla.

Ihkuu

*pi55is*

hei,mä annan neuvon joka tepsii,jos sulta löytyy chilijauhetta tai ihan kokonaisetkin chilit käy,punanen on parasta,syö semmonen ja sitte kaadat vielä pippuria kourallisen suuhun..takuulla loppuu polte :saint:

Hei, mä kyl siis niinku koittasin tota, toi kuulostaa tosi niinku siis järkevält, mut mul ei niinku siis oo noita ollenkaa, mun rakkauspakkaus love, niinku söin tänään mun viimeset niinku noi kokonaiset chilit. tosi niinku dorkaa.

*pi55is*

niinku mä lulen,niinku sinä voit niinku,jauhata musta pippuri niinku black and laitta niinku lasiin ja juoda and punainen niinku red ei niinku otta enää,niinku ymmärsit?

Siis daa, mä en niinku tajunnu yhtää tost sun jutust niinku siis mitään, tajusiks sä niinku ite?

*pi55is*

niinku mä lulen,niinku sinä voit niinku,jauhata musta pippuri niinku black and laitta niinku lasiin ja juoda and punainen niinku red ei niinku otta enää,niinku ymmärsit?

Siis daa, mä en niinku tajunnu yhtää tost sun jutust niinku siis mitään, tajusiks sä niinku ite?

*pi55is*
niinku kyllä ,nniku tajuan,miks et tajusit niinku mua?DAA....

*pi55is*

Siis mä en niinku siis tod tajuu, mut hei , ei mun niinku kaikkee sillee tarvikkaa tajuu. Hyvä siis jos ite kato sä niinku tajuut. ihkuu <3 , toi oli niinku tiiäks sydän niinku heard

*pi55is*

*pi55is*

Siis mä en niinku siis tod tajuu, mut hei , ei mun niinku kaikkee sillee tarvikkaa tajuu. Hyvä siis jos ite kato sä niinku tajuut. ihkuu <3 , toi oli niinku tiiäks sydän niinku heard

*pi55is*
niinku hyvää yötä niinki good night,minulle niinku aamulla niinku nosta niinku ulos ?

Yhteistyössä