APUAA! Miten saisin tällaisen kampauksen tehtyä huomiseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/3keskiviikko/muoti/julkkikset/style_secrets/422639.jpg

Mulla siis pitkät ja paksut hiukset... haluaisin jotain tuollaista väsätä huomenna, miten onnistuisin kotikonstein? Miten laittaisin hiukset edestä??

sorry vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/3keskiviikko/muoti/julkkikset/style_secrets/422639.jpg

Mulla siis pitkät ja paksut hiukset... haluaisin jotain tuollaista väsätä huomenna, miten onnistuisin kotikonstein? Miten laittaisin hiukset edestä??

Mun väkerrykset näyttää aina tältä, vaikkei huono sekään, mutta haluttais laittaa jotenkin vähän kiinnikin...

http://static.iltalehti.fi/viihde/janinalaihisNS_vi.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja toinen kampaaja:
Lämpörullat ensin ja sitten vain haroen ja kieritellen. Ei pitäisi olla vaikea, jos yhtään olet hiuksia laitellut.

Apua! En omista lämpörullia... *noloa* Kiharrin, suoristusrauta ja erikokoisia paplareita löytyy...

Tuon ensimmäisen saat helpoiten niin että teet löysän ponnarin taakse ja ja vedät latvat sieltä ponnaripidikkeen päänpuolelta läpi kokonaan, jätät sivusta pois että tulee kiharaa ja taakse myös kiharaa.

Yritän selittää vielä jos vaikka ymmärtäisit eli kun olet tehnyt löysän ponnarin niin laitat kaikki ponnarissa oleva hiusmassa sen renksun takaa menemään läpi.

Lämpörullat ensin ja sitten vain haroen ja kieritellen. Ei pitäisi olla vaikea, jos yhtään olet hiuksia laitellut.

Just näin. Paljon pinnejä vaan, niin saat vaikka miten. Mulla on aika lyhyet, ei edes olkapäille, hiukset ja sain paplareiden avulla ne näyttämään lähes tuolta kakkoskuvalta. Laitoin vaan kiharat ja sitten nostelin tukkaa sopiviin kohtiin. Harjoittele tänään niin huomenna teet nopeammin ja paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuon ensimmäisen saat helpoiten niin että teet löysän ponnarin taakse ja ja vedät latvat sieltä ponnaripidikkeen päänpuolelta läpi kokonaan, jätät sivusta pois että tulee kiharaa ja taakse myös kiharaa.

Yritän selittää vielä jos vaikka ymmärtäisit eli kun olet tehnyt löysän ponnarin niin laitat kaikki ponnarissa oleva hiusmassa sen renksun takaa menemään läpi.

Juu, joskus tätä olenkin yrittänyt :) Ei kai auta kuin vaan herätä huomenna ennen kukon laulua ja yrittää :)

Teet suoristusraudalla kiharaa. Jos omistat sellaisia tosi pieniä "hauenleuka" klipsien näköisiä "pinnejä, niillä syrttäät hiukses erikokoisille sykkyröille. Jätät sieltä täältä vähän roikkumaan hiusta ja niitä voit sit suoristusraudalla vielä fiksailla.
Näin mä tekisisin.

Alkuperäinen kirjoittaja winhis:

Just näin. Paljon pinnejä vaan, niin saat vaikka miten. Mulla on aika lyhyet, ei edes olkapäille, hiukset ja sain paplareiden avulla ne näyttämään lähes tuolta kakkoskuvalta. Laitoin vaan kiharat ja sitten nostelin tukkaa sopiviin kohtiin. Harjoittele tänään niin huomenna teet nopeammin ja paremmin.

Tuossa ylempänä nolostelin, kun mulla onnettomalla ei ole niitä lämpörullia! Tavan paplareita löytyy joka kokoa... Pitääkö jo yöksi laittaa? Eikö riitä et aamulla herään aikasin ja laitan??

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
Teet suoristusraudalla kiharaa. Jos omistat sellaisia tosi pieniä "hauenleuka" klipsien näköisiä "pinnejä, niillä syrttäät hiukses erikokoisille sykkyröille. Jätät sieltä täältä vähän roikkumaan hiusta ja niitä voit sit suoristusraudalla vielä fiksailla.
Näin mä tekisisin.

Miten tehdään suoristusraudalla kiharoita????

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
Näin mä tekisisin.

Miten tehdään suoristusraudalla kiharoita????

Otat sillä raudalla kiinni juuresta ja käännät. Pidät siinä vähän aikaa. Sit löysäät hieman ja siirryt alaspäin ja taas käännät ja pidät. Näin jatkat latvaan asti.

tuossa ekassa kuvassa on edessä olevista hiuksista otetut osiot kylläkin ensin kieritetty. Siis pyöritetty kuin ystävyyden narua tehdessä, noin 3-5krt. Ja sitten ne 2osiota on yhdistetty, esim pompulalla. Ja sen pompulan yläpuolelta ja takapuolelta pujotettu se hiusnippu alaspäin.

Ennenkuin alat tehdä kiharoita, laita jotain vahvaa geeliä/muotovaahtoa/kampausnestettä jotta kiharat pysyisivät pidempään kuin 10minuuttia. Ja kun avaat kiharaa, niin laita hiuslakkaa ja pidä kiharaa kourassa niin kauan että se lakka on kuivunut.

Ei ne kiharat ehdi tulla jos aamulla vasta paplarit laitat.. Ellet laita märkiin/kosteisiin hiuksiin ja kuivaa hiustenkuivaajalla oikein hyvin.. Kannattaa laittaa muoto vaahtoa ennen paplareita ja suihkaus hiuskiinnettä kun paplarit päässä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja viivi:
tuossa ekassa kuvassa on edessä olevista hiuksista otetut osiot kylläkin ensin kieritetty. Siis pyöritetty kuin ystävyyden narua tehdessä, noin 3-5krt. Ja sitten ne 2osiota on yhdistetty, esim pompulalla. Ja sen pompulan yläpuolelta ja takapuolelta pujotettu se hiusnippu alaspäin.

Ennenkuin alat tehdä kiharoita, laita jotain vahvaa geeliä/muotovaahtoa/kampausnestettä jotta kiharat pysyisivät pidempään kuin 10minuuttia. Ja kun avaat kiharaa, niin laita hiuslakkaa ja pidä kiharaa kourassa niin kauan että se lakka on kuivunut.

Millanen on ystävyyden naru? Siis otettu latvasta kiinni ja pyörittety vai seurattu käsillä päätä myöten ja siinä pyöritetty samalla? Onko takaa laitettu kaikki hiukset kiinni vai ne on auki kokonaan mitä ei oo pyöritetty?

Jos haluut laittaa rullat vasta aamulla: laita muotovaahtoa aamulla aivan kuivaan tukkaan. Eli kostuta tukka sillä muotovaahdolla, nippu kerrallaan, sitten rulla kerrallaan päähän. Kun kaikki rullat päässä: sitten hiustenkuivaajaa 10min. Jäähdytystä 10min. Kiharat valmiit.

olen tenyt joskus itse foliopatukoilla.Eli teet foliosta paksuja patukoita ja kierrät kuivat hiukset niihin.Sitten puhallat föönillä patukoihin,jotta kuumenevat,annat jäähtyä kunnolla ja avaat.

Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Alkuperäinen kirjoittaja viivi:

Millanen on ystävyyden naru? Siis otettu latvasta kiinni ja pyörittety vai seurattu käsillä päätä myöten ja siinä pyöritetty samalla? Onko takaa laitettu kaikki hiukset kiinni vai ne on auki kokonaan mitä ei oo pyöritetty?

Kumpikin kuvailemasi pyöritys-tekniikka sopii tuohon kampaukseen. Jos on törkeen paljon hiuksia, niin otetaan vain edestä joku nippu hiuksia jota pyöritellään. Ja jos on ohuemmat, niin voisi ottaa myös matkanvarrelta lisää hiuksia nippuun.

Takaa ei ole laitettu kaikkia hiuksia kiinni. Vain se etummaisista hiuksista koostuva nippu. Eli takahiukset jätetään vapaiksi sinne ponnarin alle. Ja niitä vapaana olevia voisi vielä tupeerata kevyesti alta, niskasta, mistä tupeerausta ei näe.

Yhteistyössä